Společnost


Electro World s.r.o.

Počet nahlášených stížností:119
Z toho za letošní rok:6
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 49 stížnostech.

#31677Odstoupení od kupní smlouvy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 17 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.03.2019, před měsícem

Václav Mudra

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 24.4.2017 jsem zakoupil mobilní telefon Samsung Galaxy S8 na Ostravské prodejně společnosti ElectroWorld, u této společnosti jsem dne 6.3.2019 reklamoval telefon s těmito závadami: nenabíjí, nejde zapnout, přehřívá se, nenačítá sim karta, nelze se připojit k wifi. V protokolu jsem uvedl že žádám odstoupení od kupní smlouvy (telefon jsem zakoupil jako koncový spotřebitel) dnes při návštěvě pobočky jsem zjistil že telefon je opraven a v přiloženém servisním protokolu se uvádí že na odstoupení nemám nárok, z toho důvodu že se nejedná o 3. stejnou nebo 4. různou reklamaci.
Na pobočce mi na mou argumentaci ohledně většího počtu vad nebyli schopni odpovědět.V servisním protokolu dokonce servis potvrdil mnou popisované vady a uznal jejich odstranění formou opravy základní desky.


Produkt

Samsung Galaxy S8 šedý


Požadované řešení

Odstoupení od kupní smlouvy


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.3.2019 23:25, před měsícem

Občanský zákoník stanoví, že pokud zboží nelze řádně používat v důsledku opakovaného výskytu vady po opravě nebo má-li zboží větší počet vad, pak má kupující právo na dodání nové věci bez vad, výměnu součásti věci, jakož i na odstoupení od kupní smlouvy dle své volby.

O větší počet vad se jedná v případě, kdy se na zboží vyskytují alespoň tři vady současně, přičemž každá z nich musí bránit řádnému užívání věci, nebo pokud se na zboží postupně vyskytnou čtyři různé odstranitelné vady. Pokud se tedy na telefonu vyskytují alespoň 3 různé vady současně, může spotřebitel požadovat odstoupení od smlouvy, je přitom nutné své právo na odstoupení od smlouvy uplatnit již při podávání reklamace.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Reakce společnosti

Publikováno
2.4.2019 07:57, před měsícem

Dobrý deň,
pre upresnenie a bližšiu identifikáciu prípadu, prosím uviesť číslo reklamačného protokolu.
Dakujem.

Ingrid Weintragerová, manažér oddelenia reklamácií


Václav Mudra

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.4.2019 08:54, před měsícem

R000286206

Reakce společnosti

Publikováno
12.4.2019 14:47, před měsícem

Dobrý deň,
Vašu reklamáciu sme opätovne riadne skontrolovali a vyhodnotili celú genézu vybavovania.
Touto cestou Vás vyzývam k osobnej návšteve predajne ElectroWorld Ostrava-Avion v čase otváracích hodín za účelom dovybavovania.
Je nutné, aby ste so sebou priniesol:
- tovar
- kompletné príslušenstvo
- originál predajný doklad

Ďakujem

S pozdravom

Mgr. Ingrid Weintragerová, manažér oddelenia reklamácií

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.5.2019 20:04, před 8 dny

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.


Václav Mudra

Uzavření stížnosti

Publikováno
15.5.2019 11:01, před 6 dny

Hodnocení:

Komentář: Společnost uznala že jsem v právu a uznala své pochybení a svolila k odstoupení od kupní smlouvy.