Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:438
Z toho za letošní rok:62
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#31704Žádost o omluvu, případně odškodnění

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

58 minut 32 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
28.03.2019, před 5 měsíci

Marie Přichystalová

Znění stížnosti

Dne 8.3.2019 jsem zašla na pobočku T-Mobile do Olympii řešit prodloužení smlouvy na 2 čísla. Jedno jsem chtěla prodloužit na další 2 roky a to další plynule přejít na Twisk kartu po ukončení smlouvy v dubnu 2019. Zároveň jsem se ptala, zda lze zablokovat nákup TOPování inzerátu např. na S-bazaru a byla příjemně překvapena odpovědí, že lze s tím, že číslo bude normálně fungovat a přechodem na twist kartu bude uživatel koncem dubna, tedy před vypršením smlouvy, včas informován SMSkou. Odcházela jsem spokojená.
Ovšem jen do chvíle, než jsem se od přítele - podnikatele dozvěděla, že byl informován o celkové blokaci - nemohl volat, psát SMS.
Odjel tedy na pobočku ve Vyškově a tam se dozvěděl, že jsem dala pokyn o celkové blokaci čísla a byla mu navržena nová smlouva s novým číslem, protože přenos čísla nemohl být uskutečněn.
Hádka s přítelem - zákazníci odříznuti - rozesílání nového čísla atd. Cítím to dosud jako selhání pracovníků T-mobil a nejsem schopna po třítýdenním dopisování se specialisty pro konverzaci se domluvit. Chtěla jsem pouze neplatit pokutu za předčasné ukončení smlouvy, která je ovšem směšná - jedná se cca o 60,- Kč a v podstatě mi jde o omluvu, protože už se nedá nic vrátit.
Když bych měla email, přeposlala bych konverzasi. Chystám se ji zaslat České obchodní inspekci.
Příchystalová


Požadované řešení

Omluva a případně zproštění pokuty nebo odškodnění potíží.....


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.3.2019 08:19, před 5 měsíci

Byl-li při nabízení služby užit nepravdivý údaj (zaměstnanec společnosti nepravdivě informoval spotřebitelku o podmínkách přechodu na Twist kartu), mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí v oblasti elektronických komunikacích Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Spotřebitelka může také žádat náhradu škody, která jí vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany společnosti.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případný spor by mohl být řešen pouze před Českým telekomunikačním úřadem, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.