Společnost


DOBROVSKÝ s.r.o.
knihy

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#31741Neuznaná reklamace bez účtenky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 21 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.03.2019, před 5 lety

Kateřina Boušková

Znění stížnosti

V únoru jsem si v kamenné prodejně KNIHY DOBROVSKÝ, která se nachází v Liberci v obchodním centru NISA, objednala u zaměstnance prodejny knihu Moderní cukrové květy za 349,- zaměstnanci jsem do objednávky poskytla své celé jméno a telefonní číslo. Asi po týdnu mi prodejna DOBROVSKÝ odeslala sms zprávu, že kniha kterou jsem si objednala je na prodejně připravena k vyzvednutí. Dne 14.2.2019 jsem si v odpoledních hodinách jela s celou rodinou knihu vyzvednout, dcera si vybrala ještě jednu knihu. Knihy jsem na prodejně zaplatila v hotovosti a účtenku jsem si nebrala protože jsem doposud žádnou knihu nereklamovala. Po měsíci jsem doma zjistila že kniha má poškozené dva listy,jedná se o poškození které vzniklo při výrobě a tisku knihy ( list má nesprávný rozměr a přebytek listu je zohýbaný, také je špatně natištěný, tisk obsahuje barevná kolečka která měla být oříznuta ) a touto vadou došlo k poškození i následujícího listu knihy. A jelikož se jedná o knihu s pracovními postupy, kterou budu používat opakovaně, rozhodla jsem se knihu u prodejce reklamovat. Na stránkách české obchodní inspekce jsem se dočetla že mohu výrobek reklamovat i pokud nemám účtenku ani výpis z banky protože kniha byla placena v hotovosti. Zašla jsem tedy na prodejnu kde jsem knihu zakoupila s tím že bych knihu ráda reklamovala a protože na prodejně byl ještě jeden výtisk této knihy a to bez vad, poprosila jsem prodejce zda by nebylo možné knihu kterou jsem u nich zakoupila vyměnit za nepoškozenou. Prodavačka mi sdělila že bez účtenky to není možné i přes to že znám datum a předběžnou hodinu koupě knihy a mají mé telefonní číslo a jméno v objednávacím listě u knihy a mám svědky kteří mi dosvědčí že jsem v prodejně knihu opravdu zakoupila. Nechala jsem si zavolat i vedoucí která mi sdělila, že je to tvrzení proti tvrzení. Dokonce mi byl předán po telefonu vedoucí z reklamačního oddělení KNIHY DOBROVSKÝ který mi také sdělil že nemám právo knihu reklamovat a že jsem si knihu měla zkontrolovat.


Produkt

jedná se o knihu MODERNÍ CUKROVÉ KVĚTY ( od Jacqueline Butlerové, vydané MLADOU FRONTOU ) v hodnotě 349,-


Požadované řešení

Jelikož mi v prodejně KNIHY DOBROVSKÝ byla prodána poškozená kniha, ráda bych aby prodejna chybu napravila a poškozenou knihu mi vyměnila za nepoškozenou knihu.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému