Počet nahlášených stížností: | 23 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 15.2.2019 jsem osobně reklamoval na prodejně golfový vozík. Nefunkční brzda nemožnost dalšího použití - po 3. měsících používání!!!
Do dnešního dne tj 29.3. 2019 se nikdo neozval a po osobní návštěvě na prodejně mi nějáký pan Ch. přímo na místě sdělil, že nás ( byli jsme dva ) nechá vyvést z prodejny - nemám peníze ani vozík. Chtěl jsem mu předat výpověď - odstoupení od kupní smlouvy a požadoval jsem vrácení peněz! Bohužel jeho velmi arogantní přístup a chování nebylo možné se domluvit a domoci se vrácení peněz.
Nyní nemám peníze ani vozík a nevím jak dál postupovat........
Golfový vozík CaddyTek EZ
Vrácení peněz z důvodu nedodržení 30ti dnů
Ještě jsem byl ochoten přistoupit na nákup jiného zboží v té ceně na prodejně ale po dnešním rozhovoru s p. Ch. nikoli.
|
Tweet |