Společnost


WEBGOLF s.r.o.

Počet nahlášených stížností:23
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 8 stížnostech.

#31745Reklamace golfový vozík - nesplněná reklamační lhůta 30 dnů

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 2 dny 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.03.2019, před 5 lety

Jan Rezek

Znění stížnosti

Dne 15.2.2019 jsem osobně reklamoval na prodejně golfový vozík. Nefunkční brzda nemožnost dalšího použití - po 3. měsících používání!!!

Do dnešního dne tj 29.3. 2019 se nikdo neozval a po osobní návštěvě na prodejně mi nějáký pan Ch. přímo na místě sdělil, že nás ( byli jsme dva ) nechá vyvést z prodejny - nemám peníze ani vozík. Chtěl jsem mu předat výpověď - odstoupení od kupní smlouvy a požadoval jsem vrácení peněz! Bohužel jeho velmi arogantní přístup a chování nebylo možné se domluvit a domoci se vrácení peněz.


Nyní nemám peníze ani vozík a nevím jak dál postupovat........


Produkt

Golfový vozík CaddyTek EZ


Požadované řešení

Vrácení peněz z důvodu nedodržení 30ti dnů

Ještě jsem byl ochoten přistoupit na nákup jiného zboží v té ceně na prodejně ale po dnešním rozhovoru s p. Ch. nikoli.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému