Počet nahlášených stížností: | 2791 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dnes 17.3.2019 mi byl poslán tento email:
Platební upomínka
Vaše předplatné na www.be2.cz
Nezdařená platba během Vašeho předplatného pod IP-adresou: 94.113.134.92
be2 S.à.r.l. / www.be2.cz
Referenční číslo: CZ-2019-02-18-184268464-BE2-DN (uveďte prosím při platbě)
17.3.2019
Vážený pane Tomáš Mildner,
ke dni 18.2.2019 bylo Vaše 3měsíční Premium členství automaticky obnovené (prvotně uhrazené na stránce www.be2.cz ke dni 17.1.2019 s uvedením e-mailové adresy tomas.mildner@seznam.cz).
Uvedené prodloužení bylo realizované v souladu s našimi Všeobecnými obchodními podmínkami, se kterými jste souhlasil/a.
Produkt: 3měsíční Premium členství
IP-adresa: 94.113.134.92
Forma úhrady: CreditCard VISA
Zajišťovatel platebních služeb nás informoval, že Váš členský poplatek nebyl k datu 18.2.2019 připsán.
Nyní je vůči Vám evidován dluh ve výši členského poplatku 2 247,00 CZK, navýšený o manipulační poplatky ve výši 280,00 CZK.
Celková výše dlužného poplatku činí nyní 2 527,00 CZK.
Tuto častku jsem zaplatil a žádal o zrušení všeho. poté mi přišla tato odpověď:
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Upozorňujeme, že platnost Vašeho Prémiového členství vyprší dne 17/06/2019 a že smazání Vašeho profilu před tímto datem nebude mít za následek refundaci nevyužitého Prémiového členství.
Až se rozhodnete svůj profil smazat, pošlete svůj požadavek na e-mailovou adresu ochrana@be2.cz
Požadavek můžete poslat kdykoliv – než Vaše Prémiové členství vyprší nebo můžete počkat do okamžiku vypršení platnosti.
S přátelským pozdravem
be2 zákaznický servis
____________________
e-mail: zakaznickyservis@be2.cz
http://www.be2.cz
be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register , B 123206
Managing Director: Laetitia Pateau
Nyní žádám o vyjádření k této situaci.
Premium členství
Dobrý Den, ještě jednou vás touto cestou žádám o zrušení Premium členství a potvrzení o vymazání s platební databáze, pokud již se nestalo a ujištění že již mi nebude stržena žádna platba s učtu. Na váš zákaznický servis - email jsem poslal řádnou výpoveď v příloze a čekám na vyjádření zde a na emailu. Děkuji Mildner.
|
Tweet |