Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2791
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#31767Opakovaná vyzva k zrušení členství a vymáhání peněz na seznamce Be2.cz

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

7 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.03.2019, před 5 lety

Tomáš Mildner

Znění stížnosti

Dnes 17.3.2019 mi byl poslán tento email:

Platební upomínka

Vaše předplatné na www.be2.cz
Nezdařená platba během Vašeho předplatného pod IP-adresou: 94.113.134.92
be2 S.à.r.l. / www.be2.cz
Referenční číslo: CZ-2019-02-18-184268464-BE2-DN (uveďte prosím při platbě)
17.3.2019
Vážený pane Tomáš Mildner,

ke dni 18.2.2019 bylo Vaše 3měsíční Premium členství automaticky obnovené (prvotně uhrazené na stránce www.be2.cz ke dni 17.1.2019 s uvedením e-mailové adresy tomas.mildner@seznam.cz).

Uvedené prodloužení bylo realizované v souladu s našimi Všeobecnými obchodními podmínkami, se kterými jste souhlasil/a.

Produkt: 3měsíční Premium členství
IP-adresa: 94.113.134.92
Forma úhrady: CreditCard VISA

Zajišťovatel platebních služeb nás informoval, že Váš členský poplatek nebyl k datu 18.2.2019 připsán.

Nyní je vůči Vám evidován dluh ve výši členského poplatku 2 247,00 CZK, navýšený o manipulační poplatky ve výši 280,00 CZK.

Celková výše dlužného poplatku činí nyní 2 527,00 CZK.




Tuto častku jsem zaplatil a žádal o zrušení všeho. poté mi přišla tato odpověď:




Dobrý den,

děkujeme za Vaši zprávu.

Upozorňujeme, že platnost Vašeho Prémiového členství vyprší dne 17/06/2019 a že smazání Vašeho profilu před tímto datem nebude mít za následek refundaci nevyužitého Prémiového členství.

Až se rozhodnete svůj profil smazat, pošlete svůj požadavek na e-mailovou adresu ochrana@be2.cz
Požadavek můžete poslat kdykoliv – než Vaše Prémiové členství vyprší nebo můžete počkat do okamžiku vypršení platnosti.


S přátelským pozdravem
be2 zákaznický servis
____________________
e-mail: zakaznickyservis@be2.cz
http://www.be2.cz

be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register , B 123206
Managing Director: Laetitia Pateau

Nyní žádám o vyjádření k této situaci.


Produkt

Premium členství


Požadované řešení

Dobrý Den, ještě jednou vás touto cestou žádám o zrušení Premium členství a potvrzení o vymazání s platební databáze, pokud již se nestalo a ujištění že již mi nebude stržena žádna platba s učtu. Na váš zákaznický servis - email jsem poslal řádnou výpoveď v příloze a čekám na vyjádření zde a na emailu. Děkuji Mildner.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému