Počet nahlášených stížností: | 521 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 6 |
V internetovém obchodě MALL.CZ jsem si objednala zboží, u kterého jsem po dodání zjistila, že mi nevyhovuje velikostí. Objednala jsem si stejný výrobek v jiné velikosti, ale také jsem zjistila, že mi ani tato velikost nevyhovuje. Využila jsem právo na odstoupení od smlouvy do 14 dní a oba výrobky vrátila osobně na prodejně MALL Shop. Byl mi vystaven opravný daňový doklad a peníze zaslány na můj účet, ale částky obsahovaly jen cenu zboží, bez zaplacených nákladů na dopravu. Jedná se o zanedbatelné částky, u jedné objednávky 59 Kč, u druhé 29 Kč (nejlevnější poštovné a Uloženka/MALL box), ale vadí mi, že tak velká a známá společnost jako je MALL nedodržuje platné zákony. U jiných společností jsem s vrácením nákladů na dopravu ještě nikdy problém neměla. Společnost jsme kontaktovala a dostala automaticke potvrzení, že se záležitosti budou co nejdříve věnovat a ozvou se a že v současné době reagují do 2 pracovních dnů. Nicméně ani po více než týdnu jsem neobdržela žádnou odpověd. Podobnou situaci jsem řešila již pred cca půl rokem, kdy mi také nebyly vráceny náklady na poštovné při odstoupení od smlouvy do 14 dnů, a od zákaznického servisu jsem dostala dvě různé odpovědi - jednu, že tyto náklady se nevracejí, a další že tato částka se zpracovává jiným procesem a bude připsaná v samostatné platbě a skutečně ji i tak vrátili. Ale teď je to již téměř 14 dní a společnost stále nereaguje. Mám podezření, že společnost MALL.CZ záměrně vrací pouze cenu zboží, a náklady na dopravu vrací pouze v případě, že se zákazník ozve, případně i v takovém případě se ho snaží odradit nereagováním, což se asi často povede, protože jde o malé částky.
Vrácení nákladů na dopravu.
Automatické vracení těchto nákladů při odstoupení od smlouvy do 14 dní, tedy dodržovat § 1832 Občanského zákoníka.
|
Tweet |