Společnost


ShipGratis Limited - POŠTA ZDARMA

Počet nahlášených stížností:86
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 12 stížnostech.

#31828Nedodání zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
03.04.2019, před 5 lety

Simona Jarolímová

Znění stížnosti

V lednu tohoto roku jsem si objednala přes portál Pošta zdarma (firma Ateli investment s.r.o) dvoje šaty s dostatečným předstihem, aby mi byly doručeny na slavnostní akci. Jedny ze dvou šatů jsem obdržela (ikdyž jsem je byla nucena vrátit, jelikož neodpovídaly), peníze, ikdyž bez poštovného, které jsem musela zaplatit, mi byly v termínu 14-ti dní vráceny na účet (deklarují navrácení částky vč. platby poštovného.
Druhé šaty pod stejným číslem objednávky mi do dnešního dne doručeny nebyly, i po několika emailových urgencích... Bylo mi buď cca po 10-ti dnech odpovězeno emailem, že dáno k řešení, nebo odpovězeno předtištěnou frází, ať napíšu číslo objednávky k rychlému vyřízení a nebo neodpovězeno vůbec....Vše mám zdokumentováno a založeno. Dokonce jsem vyplnila formulář s odstoupením od smlouvy (zboží nedoručeno ani do 60-ti dnů). Tento formulář jsem poslala jak emailem, tak i doporučeně na adresu firmy Ateli investment.
Pořád nic....


Produkt

č.objednávky 1190071502, šaty kód 329561092292-RED (L), dopor. dopis s odstoupením od smlouvy pod č. RR745996409CZ ze 14.3.2019


Požadované řešení

vrácení peněžní částky na účet


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému