Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3209
Z toho za letošní rok:36
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#3183Reklamace ztracené zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 13 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.05.2014, před 10 lety

Stanislav Kučera

Znění stížnosti

Znění stížnosti

Dobrý den,objednal jsem si zásilku ze zahraničí z Singapuru,avšak Česká pošta mi balíček ztratila. Zásilku jsem zaplatil prodejci ale ten se mnou nekomunikuje,mám ale podací číslo zásilky,která opravdu byla odeslána a ztratila se na DEPU V PRAZE zde zasílám odkaz sledování zásilky:Detailní informace k zásilkám

RR999111622VV
Typ zásilky: Doporučené psaní, Hmotnost zásilky: 0.0 kg, Výše dobírky: 0 Kč, Počet kusů: 1 kus ,
Délka úložní doby: 15 dní
Datum Událost PSČ Místo vzniku události
15.4.2014 Vstup zásilky na SPU. 22000 Praha 120
15.4.2014 Podací číslo zásilky ze země původu: RF209945555SG.
13.4.2014 Převzetí zásilky vyměňovací poštou. 22000 Praha 120
26.3.2014 Odeslání zásilky do České republiky.

Bohužel česká pošta nechce vzít mou reklamaci,jelikož nejsem odesílatel,ale tady je jasná vinna české pošty.Moc děkuji za pomoc.S pozdravem Stanislav Kučera


Produkt

Datový zaznamník


Požadované řešení

Prosím o vrácení peněz,doložím platbu a objednávku.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému