Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:635
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#31853Pochybení při přenosu telefonního čísla

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.04.2019, před 5 lety

Michael Šlajs

Znění stížnosti

19.3. jsem po domluvě, která proběhla při podpisu smlouvy, poslal emailem pracovníkovi pobočky T-Mobile Plzeň Plaza Ladislavu Dvořákovi ČVOP kódy pro přenos dvou telefonních čísel. Následně jsem dostal odpověď, že kódy byly zadány do systému a přenos obou čísel proběhne v prvním možném termínu, který byl 25.3. (podle informací v SMS od operátora). To se ale nestalo, tak jsem vznesl dotaz proč přenos proběhl. Byl jsem informován, že došlo k technickému problému na straně T-Mobile. Od té doby jsem již od pracovníka neobdržel žádnou informaci. 29.3. proběhl přenos pouze jednoho z čísel, podotýkám, že ČVOP kódy jsem posílal pro obě čísla současně a u předchozího operátora čísla vázaná nebyla, jednalo se o čísla pod jednou fakturační skupinou a smlouva již vypršela.
S informací, že 29.3. došlo k přenosu pouze jednoho z čísel byl pracovník seznámen, nicméně ani přesto z jeho strany neproběhla žádná reakce. Navštívil jsem proto jinou pobočku T-Mobile a sdělil situaci, bylo mi řečeno, že došlo k technickému problému (údajně storno) ale žádost o přenos čísla byla odeslána.
4.4. jsem zavolal na zákaznickou linku, kde mi bylo řečeno, že sice žádost o přenos byla odeslána ale ČVOP kód nebyl zadán a proto nemohlo dojít k přenosu čísla, kód jsem proto nadiktoval operátorce do telefonu a k přenosu má dojít v novém termínu 9.4.
Nakonec tedy místo slibovaného přenesení 25.3. dojde k přenosu 9.4. , tj. s více než čtrnácti denním zpožděním.
Žádám o omluvu ze strany operátora a kompenzaci ve formě mimořádné slevy na poskytnuté služby.
U T-Mobile mám program Magenta 1, ve kterém mám šest (!) služeb s celkovým měsíčním paušálem přes dva tisíce korun.


Požadované řešení

Žádám o omluvu ze strany operátora a kompenzaci ve formě mimořádné slevy na poskytnuté služby.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému