Počet nahlášených stížností: | 381 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 0 |
Manžel dostal od firmy NaturaMed vzorek přípravku na měsíční užívání, který jsme řádně zaplatili. Přípravek mu nevyhovoval a dále jsme si ověřili, že na trhu jsou obdobné za poměrně nižší cenu. Proto jsme (7.3.2019) napsali mail firmě, že přípravek dále nechce. Tem dem mi přišlo zpět potvrzení, že požadavek byl vyřízen. Nyní (4. 4. 2019) ovšem přišla upomínka, že zásilka nebyla uhrazena. Podotýkám že žádnou zásilku jsme neobdrželi, pokud by se tak stalo, vrátili bychom jí zpět.
S firmou jsme jinak spokojeni, odebíráme jiný produkt již cca 3 roky.
Firmě NaturaMed dnes napíši email s žádostí o storno upomínky, ale mám obavy, že žádosti nevyhoví.
doplněk stravy ProMan plus cena 599,-
Ráda bych, aby firma vystornovala upomínku ve výši 599,- včetně administrativního poplatku 35,-
|
Tweet |