Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o

Počet nahlášených stížností:381
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

91%
9%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#31867Upomínka za neobjednané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.04.2019, před 5 lety

Jana Maixnerová

Znění stížnosti

Manžel dostal od firmy NaturaMed vzorek přípravku na měsíční užívání, který jsme řádně zaplatili. Přípravek mu nevyhovoval a dále jsme si ověřili, že na trhu jsou obdobné za poměrně nižší cenu. Proto jsme (7.3.2019) napsali mail firmě, že přípravek dále nechce. Tem dem mi přišlo zpět potvrzení, že požadavek byl vyřízen. Nyní (4. 4. 2019) ovšem přišla upomínka, že zásilka nebyla uhrazena. Podotýkám že žádnou zásilku jsme neobdrželi, pokud by se tak stalo, vrátili bychom jí zpět.
S firmou jsme jinak spokojeni, odebíráme jiný produkt již cca 3 roky.
Firmě NaturaMed dnes napíši email s žádostí o storno upomínky, ale mám obavy, že žádosti nevyhoví.


Produkt

doplněk stravy ProMan plus cena 599,-


Požadované řešení

Ráda bych, aby firma vystornovala upomínku ve výši 599,- včetně administrativního poplatku 35,-


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému