Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:1834
Z toho za letošní rok:352
Stále v řešení:88
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 445 stížnostech.

#31874Výpověď ze smluvy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
05.04.2019, před 2 měsíci

Vladimir Cibulla

Znění stížnosti

Dobrý den
Rad bych odstoupil od Smlouvy na Seznamovacim portalu Be2. Clenstvi VIP jsem provedl 13.1.2019 a vypoved kterou jsem sepsal jsem podal 4.4 a pro jistotu i dneska 5.4
Zadam teda o okamzite ukonceni clenstvi VIP a automatické prodluzovani clenstvi na portalu Be2
Dekuji Vladimir.
Produkt
Seznamovaci Portal Be2


Požadované řešení
Ukoncdni VIP clenstvi Automatické obnovovani clenstvi zruseni profilu


Produkt

Automaticke prodlužovaní členstvi


Požadované řešení

Okamzite zruseni vip a meho uctu


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2019 15:10, před 2 měsíci

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.

Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebiteli přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).

Spotřebitel by si měl uchovat veškerou dokumentaci, která prokazuje, že smlouvu se společností ukončil, případně že se snažil smlouvu ukončit, avšak ze strany společnosti mu to nebylo umožněno.

Reakce společnosti

Publikováno
8.4.2019 09:42, před 2 měsíci

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.

děkujeme Vám.


Vladimir Cibulla

Reakce spotřebitele

Publikováno
8.4.2019 10:17, před 2 měsíci

Jíž sem posílal na tenhle mail tu výpověď a zatím bez odezvy tak doufám že odpoví protože poslali mail zpátky že do 3-5 dnů nebo co

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.5.2019 16:18, před měsícem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.


Vladimir Cibulla

Reakce spotřebitele

Publikováno
12.5.2019 20:49, před měsícem

Zdravím tak učet my zrušily i se vším co k tomu náleželo děkuji vám za pomoc

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.6.2019 16:47, před 6 dny

Na základě výše uvedeného vyjádření stížnost uzavíráme.