Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:1970
Z toho za letošní rok:488
Stále v řešení:121
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 453 stížnostech.

#31899Zruseni členství a smlouvy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.04.2019, před 5 měsíci

Jan Balko

Znění stížnosti

... Už dva měsíce se snažím dostat na profil bezvýsledně přesto jsem musel zaplatit...posilal jsem i email ale jen mne odkazali na c_date kde mám podobný problém


Požadované řešení

Zrusene členství a smazání profilu


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.4.2019 10:58, před 5 měsíci

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.

Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebiteli přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).

Spotřebitel by si měl uchovat veškerou dokumentaci, která prokazuje, že smlouvu se společností ukončil, případně že se snažil smlouvu ukončit, avšak ze strany společnosti mu to nebylo umožněno.

Reakce společnosti

Publikováno
10.4.2019 17:59, před 4 měsíci

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.

děkujeme Vám.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.5.2019 09:25, před 3 měsíci

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.


Jan Balko

Reakce spotřebitele

Publikováno
10.5.2019 22:56, před 3 měsíci

Během posledního týdne bylo mé členství zrušeno a následně i moj profil... Diky

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.6.2019 16:41, před 2 měsíci

Na základě výše uvedené informace stížnost uzavíráme.