Společnost


Globus ČR, k.s.

Počet nahlášených stížností:56
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

72%
28%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#31932Vraceni penez po reklamaci misto noveho zbozi

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.04.2019, před 5 lety

Helena Zavadská

Znění stížnosti

Dne 13.12.2018 jsem v Hypermarketu Globus Chotikov u Plzne zakoupila zvlhcovac vzduchu R-9507, ktery byl v te dobe v akci za 1590 Kc. Dne 19.3.2019 jsem jej reklamovala, protoze prestal fungovat. Pri sepisovani reklamace pani prodavacka nezaskrtla zpusob vyrizeni reklamace s tim, ze pockame na vysledek reklamace. Dnes jsem obdrzela sms, ze reklamace je vyrizena a budou mi vraceny penize. Mam vsak zajem o novy zvlhcovac, ale po telefonickem dotazu mi bylo sdeleno, ze na prodejne neni. Za vracene penize jiz novy nedostanu, protoze akce jiz skoncila!!!
Urcite by se nekde na jine pobocce dal sehnat, ale zajem ze strany prodavace nebyl, ze nevi, pry je brigadnik. Tento pristup se mi nelibi.


Produkt

Zvlhcovac vzduchu, ktery vydava paru, ktera zvlhcuje vzdus a zaroven je mozna ionizace.


Požadované řešení

Novy zvlhcovac misto tohoto nefunkcniho.Reklamacni. Islo


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému