Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:635
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#31942Neinformovatelnost - vzniklý dluh

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 hodin 2 minuty

Detail stížnosti

Publikováno
08.04.2019, před 5 lety

Denisa Petrakova

Znění stížnosti

Od prosince 2018 do brezna 2019 mi nebylo nikym receno ze aplikace T Mobile neukazuje spravne vyuctovani a faktura na me t. cislo nechodila. Nebyla jsem o dluhu informovana ani svym operatorem prostrednictvim sms ci emailu.
Telefon byl a je stale aktivni.

U T Mobilu mame spolecne s manzelem 5 tel. cisel plus 2 internety.
Platime vzdy vse cas a se sluzbami az do ted kdy mi prisly upominky a pokuty, ze neplatim jedno z cisel v cas. Jsem v uzasu jak neadekvatne jsem informovana o platbach atd.

Veskere upominky a pokuty jsem samozrejme ihned zaplatila, jsem radne platici zakaznik, viz ma letita hist. u T Mobilu, ale prechodem na novy system plus nezasilanim faktur a neinformovatelnost z Vasi strany. Se ze me stal neplatic.

Prosim Vas timto o provereni meho pripadu (vraceni pokuty za splatnost a upominky a take vymazani ze Solusu, pokud jsem tam byla vlozena) a nahlednuti k platebni historii, kterou mam u Vas jak ja, tak manzel v poradku.

Velice Vam dekuji za Vas cas

Petrakova Denisa


Požadované řešení

Vraceni pokuty a poplatku za upominky


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému