Počet nahlášených stížností: | 635 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 0 |
Od prosince 2018 do brezna 2019 mi nebylo nikym receno ze aplikace T Mobile neukazuje spravne vyuctovani a faktura na me t. cislo nechodila. Nebyla jsem o dluhu informovana ani svym operatorem prostrednictvim sms ci emailu.
Telefon byl a je stale aktivni.
U T Mobilu mame spolecne s manzelem 5 tel. cisel plus 2 internety.
Platime vzdy vse cas a se sluzbami az do ted kdy mi prisly upominky a pokuty, ze neplatim jedno z cisel v cas. Jsem v uzasu jak neadekvatne jsem informovana o platbach atd.
Veskere upominky a pokuty jsem samozrejme ihned zaplatila, jsem radne platici zakaznik, viz ma letita hist. u T Mobilu, ale prechodem na novy system plus nezasilanim faktur a neinformovatelnost z Vasi strany. Se ze me stal neplatic.
Prosim Vas timto o provereni meho pripadu (vraceni pokuty za splatnost a upominky a take vymazani ze Solusu, pokud jsem tam byla vlozena) a nahlednuti k platebni historii, kterou mam u Vas jak ja, tak manzel v poradku.
Velice Vam dekuji za Vas cas
Petrakova Denisa
Vraceni pokuty a poplatku za upominky
|
Tweet |