Počet nahlášených stížností: | 139 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Loni podomní lidé umluvili starou ženu, mou babičku , aby jim podepsala novou smlouvu , ikdyž byla registrována u Bohemia Energy. Slibovali jí jisté výhody. Na smlouvě nebylo datum , razítko, podpis , prostě nic, dle mého neplatná smlouva!! Ale i přes to jsem byla z babičky strany urgována po 14 dnech , možná později, nebylo tam to datum, abych sepsala odstoupení od smlouvy. Sepsala jsem, odeslala, doklad o odeslání máme, psala jsem 2x email, bez reakce ze strany Envony. Tento týden v pondělí 8.4.2019 přišel opět dopis, kde máme doložit naše faktury z loňského roku a zda je elktrika a plyn skutečně psán na mne. Nechápu, co je jim do toho, proč mám zasílat fakturu z Bohemia Energy do Envony? Nepotřebuji žádné ,,nové výhody".
Chci , aby bylo pochopeno, že poctivě platíme a jsme skutečně zaregistrováni v Bohemia Energy a měnit se na tom nic nebude.Byla bych ráda, kdyby konečně ustalo tohle uhánění a kontaktování pro nic za nic. Nejsme u Vás a osobní smlouvu s Bohemia nedám, zkuste si ji vyžádat, ale pochybuji, že Vám bude dána- ochrana majitele!
S pozdravem P.P.
Žádám o nekontaktování , a konečně pochopení, že skutečně s Vámi nemáme a nechceme mít NIC SPOLEČNÉHO. jsme u jiného dodavatele, vše je sepsáno řádnou smlouou a na mé jméno !!! Tedy stará žena zde nemůže nic podepisovat, jelikož je u mne jen v nájmu.
|
Tweet |