Počet nahlášených stížností: | 2791 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Společnost,která poskytuje služby v seznámení má ve VOP body,které pro klienty nejsou dostatečně informující a pochopitelné.
Vím,že bude sdpolečnost apelovat na to že jsem si VOP přečetla, ale v dnešní době málokdo na seznamce při registraci VOP čte. A takto důležitá záležitost by mě nenapadlo,že bude pouze ve VOP. Klienty lákají na registraci zdarma a poté platbu malé častky,která by měla být stržena z účtu přes platební kartu,ale po registraci jsem zjistila,že částka by byla mnohem vyšší a díky tomu že jsem na účtě neměla tak velkou sumu mi nebylo nic odečteno tudíž jsem to brala jako uzavřené,protože jsem nezaplatila.
V současné době mám profil zablokovaný z důvodu neuhrazení dlužné částky a tudíž se jim nemohu ani nijak vyjádřit,nepřišlo z jejich strany ani upozornění na to že mi bude platnost končit a to podle mě není úplně fér vůči klientovi.
Aby mi hned v prvním emailu hrozili vymáháním to není přeci normální. Počet mých přihlášení po registraci bylo minimálních,jestli vůbec,už je to delší doba a tuto seznamku vůbec nevyužívám,tak nechápu jak můžou chtít tolik peněz za registraci?????
Můj účet je momentálně zablokovaný proto že jsem neuhradila tu částku co byla uvedena ve VOP a není přece možné abych nejdříve zaplatila za něco co nevyužívám a využívat nebudu a potom mohla teprve účet zrušit. Děkuji K.Hofmanová
Seznamka be2, absolutní neinformovanost, nevhodně specifikované platební podmínky.
Prosím o shlédnutí počtu mých přihlášení což je prokazatelné,že jsem po zjištění jak tato seznamka funguje,již jejich služeb nechtěla dál využívat a za celou dobu nepřišla ze strany posyktovatele jediná upomínka ani žádná informace
|
Tweet |