Počet nahlášených stížností: | 58 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
zakoupené boty od společnosti Humanic vykazovaly vadu (odlepení podrážky) a z tohoto důvodu jsem je reklamoval. V reklamačním protokolu jsem požadoval vrácení peněz nebo nové zboží, jelikož vada se vyskytla v prvních 6 měsících od zakoupení, uplatňoval jsem tedy právo na náhradu nebo odstoupení od kupní smlouvy dle NOZ.
Následně mi přišlo vyjádření, že mi společnost nabízí opravu boty (z čehož vyvozuji, že reklamace byla uznána), ale na odstoupení od kupní smlouvy právo nemám, protože vada je odstranitelná. Pokud je mi známo, NOZ již nerozlišuje vady odstranitelné a neodstranitelné, ale zda se jedná o podstatné či nepodstatné porušení smlouvy. Nabídku opravy jsem tedy odmítl a trval na jednom z požadovaných způsobů řešení reklamace.
Výsledkem celé reklamace bylo vyzvání k dostavení se na pobočku k dořešení reklamace, kde mi bylo sděleno, že reklamace nebyla uznána.
Prosím o radu při dalším řešení této situace.
Předem děkuji.
boty Vagabond
vrácení peněz, nové zboží
|
Tweet |