Společnost


HUMANIC CZ spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:58
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#32002Reklamace bot

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.04.2019, před 5 lety

Viktor Král

Znění stížnosti

Dobrý den,

zakoupené boty od společnosti Humanic vykazovaly vadu (odlepení podrážky) a z tohoto důvodu jsem je reklamoval. V reklamačním protokolu jsem požadoval vrácení peněz nebo nové zboží, jelikož vada se vyskytla v prvních 6 měsících od zakoupení, uplatňoval jsem tedy právo na náhradu nebo odstoupení od kupní smlouvy dle NOZ.
Následně mi přišlo vyjádření, že mi společnost nabízí opravu boty (z čehož vyvozuji, že reklamace byla uznána), ale na odstoupení od kupní smlouvy právo nemám, protože vada je odstranitelná. Pokud je mi známo, NOZ již nerozlišuje vady odstranitelné a neodstranitelné, ale zda se jedná o podstatné či nepodstatné porušení smlouvy. Nabídku opravy jsem tedy odmítl a trval na jednom z požadovaných způsobů řešení reklamace.
Výsledkem celé reklamace bylo vyzvání k dostavení se na pobočku k dořešení reklamace, kde mi bylo sděleno, že reklamace nebyla uznána.

Prosím o radu při dalším řešení této situace.
Předem děkuji.


Produkt

boty Vagabond


Požadované řešení

vrácení peněz, nové zboží


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému