| Počet nahlášených stížností: | 3 |
| Z toho za letošní rok: | 0 |
| Stále v řešení: | 0 |
Poradce OVB me po cca 2 - 3 letech od uzavreni investicniho zivotniho pojisteni 4BN od spol. Kooperativa presvedcil, ze prechod na 7BN je vyhodny a bez jakychkoliv poplatku. Po roce jsem zjistil, ze poplatek za prechod na novy tarif je 60% poplatku uctovaneho pri uzavreni nove smlouvy. Poradce se od zodpovednosti distancuje s tim, ze takhle jim to rikali na skoleni a ze o tom nevedel.
Kooperativa 7BN
Vraceni poplatku zaplaceneho pri prechodu z 4BN na 7BN
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud někdo vystupuje jako finanční poradce, předpokládá se, že bude postupovat odborně a s pečlivostí, která je s takovým povoláním spojena. Jedná-li bez této odborné péče, jde to k jeho tíži. Je-li taková činnost poskytována za úplatu, poškozený má právo na náhradu škody, která mu poskytnutím nesprávné či neúplné informace vznikla. Je samozřejmě nutné prokázat obsah jednání.
Vyjádření dTestu
Společnost OVB Allfinanz, a.s. byla o podané stížnosti informována, ale neprojevila zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případný spor může být tedy řešen pouze v soudním řízení, vhodné je právní zastoupení.