Společnost


AUTO DISKONT s.r.o.

Počet nahlášených stížností:18
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

28%
72%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#32020Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 měsíce 7 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.04.2019, před 5 lety

Alena Danyiová

Znění stížnosti

V prodejně Sokolov (AAA) jsme s manželem dne zakoupili ojetý vůz VW Touran 2.0 TDI, r.v. 2004, s platnou STK do 16.07.2020. Celkem jsme uhradili v hotovosti 92 042 Kč. Vzhledem k tomu, že nám asi po týdnu začala svítit kontrolka chladící kapaliny, tuto jsme doplnili a zase bylo vše v pořádku. Auto prošlo bez problémů evidenční kontrolou a bylo přihlášeno na manžela. Moc se na něm nejezdilo, sice podle manžela déle startovalo, ale jinak nebyly na něm žádné viditelné vady. Jak se s ním začalo více jezdit, opět se ozvala stejná kontrolka, takže opět byla doplněna chladící kapalina (asi 100 ml). To už jsme zajeli k prodejci a ptaly se na možnost reklamace. Tam nám bylo sděleno, že vzhledem ke stáří vozu to může být i těsnění pod hlavou a na to se reklamace nevztahuje. Reklamaci lze uplatnit pouze při skryté vadě - poškozené hlavy. Jelikož jsme oba v důchodu, po zakoupení vozu jsme museli nějaké prostředky na předpokládanou výměnu těsnění nejprve našetřit. Po novém roce jsme se už dostali do situace, že chladící kapalina mizela více a dolévali jsme ji už častěji. Proto jsme začátkem února vyhledali servis a nechali motor rozebrat. Po zjištění, že se nejedná o těsnění pod hlavou, byly hlava motoru odeslána na diagnostiku, kde potvrdili, že je na ní vada, která se nedá opravit. Auto je prozatím rozebrané a oprava byla odhadnuta na 40 000 Kč. Dne 21.03.2019 jsme podali reklamaci, která nám byla prodejcem zamítnuta (doručeno dne 11.04.2019) s vyjádřením, že jsme byli se stavem vozu seznámeni a reklamovaná vada není vadou, za kterou prodávající odpovídá s odkazem na předávací protokol, kde byl kupující na nevyhovující technický stav automobilu upozorněn. Bohužel, musím konstatovat, že nic z toho, co v protokolu je napsáno, nám řečeno prodejcem nebylo, ale skutečně manžel podepsal protokol 06.09.2018 kde je psáno, že je automobil ojetý, ve špatném technickém stavu téměř nevyhovujícím (STK do 16.07.2020, tj. 5 týdnů od protokolu STK, kde je vše v pořádku). Dále je v protokolu uvedeno, že nesoulad stavu ujetých km znamená že opotřebení je nadměrné oproti tomuto údaji a proto byla přiměřeně snížena kupní cena. Údaje o stavu tachometru opět neodpovídají certifikátu, který byl k vozu přiložen, kde je pouze garance, že nebylo s tachometrem manipulováno a ke stavu není v databázi dostatek záznamů. Nerozumím tomuto jednání, kdy je při koupi deklarováno certifikátem a protokolem STK, jak je auto jenom opotřebené stářím ale do protokolu jsou pak dopsány věci, o kterých vůbec nebyla zmínka. Můžete nám, prosím, pomoci, jak se bránit proti takovému jednání. Když by nám sdělili, že je stav vozu téměř nevyhovující již 5 týdnů po STK, určitě by jsme za něj nedávali své úspory z důchodu. Navíc jsme přesvědčeni, že prasklá hlava není běžné opotřebení stářím. Moc děkuji za pomoc.

Géjza Danyi a Alena Danyiová


Produkt

ev.č. protokolu o reklamaci 453300 ze dne 21.03.2019, VW Touran, datum koupě 06.09.2018, Sokolov


Požadované řešení

Proplacení opravy motoru, nebo vrácení kupní ceny.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému