Společnost


#EXPERT4YOU s.r.o.

Počet nahlášených stížností:47
Z toho za letošní rok:41
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#32026Nedodané zboží, nekomunikace, podvod

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.04.2019, před 4 měsíci

Marian Zetocha

Znění stížnosti

Dne 10.4.2019 objednáno zboží Zrcadlové flipové peněženkové pouzdro MIRROR pro Samsung Galaxy J4+ černé, číslo objednávky 1718001432 zaplaceno 318Kč na účet v České spořitelně 5415308309/0800. Odstoupení od smlouvy a žádost o vracení peněz zpět. Bohužel moje blbost, že jsem si hned ten obchod neprověřil. Po včerejším pátrání, jsem zjistil, že jednatelem společnosti je jistý Martin Sahulka, č.p. 80, 280 02 Libenice. Který má již několik společností #EXPERT4YOU s.r.o., RS Deal s.r.o., February s.r.o., January s.r.o. v likvidaci a profesionálně se živí okrádáním lidí přes několik eshopů - chiptel.cz, vseprotelefon.cz, TopFolie.cz, supercase.cz, ochranatelefonu.cz, surazo.cz a další. Myslím si, že to je promyšlený podvod, do kterého jsou zapojené další firmy, například Levit Corp s.r.o. a jeho eshop iCell.cz! Nejde mi o peníze, ale prosím pojďme společně tyto šmejdy zastavit a zapomocí Kriminální služby a Státního zastupitelství tuto síť odkrýt a poslat ti lidi kam patří. Vím, že spousta lidí nad těmi pár stovkami mávla rukou, ale nedělejme to, protože ty šmejdi pokračájí! Ty podvody jsou tady min. 4 roky! Zřídil jsem emailovou adresu podvodnik2019@email.cz, prosím kdo budete mít zájem a byli jste napálení těmito eshopy a firmami prosím ozvěte se. Připravuji trestní oznámení a chtěl bych co nejvíce věcí mít z dokumentováno.


Produkt

Zrcadlové flipové peněženkové pouzdro MIRROR pro Samsung Galaxy J4+ černé


Požadované řešení

Vratit peníze, trestně stíhat lidí, kteří tento rozsáhlí podvod rozjeli.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2019 09:43, před 4 měsíci

Prodávající má dále povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.5.2019 06:19, před 3 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.