Společnost


Intersport ČR s.r.o.

Počet nahlášených stížností:18
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#32053Neoprávněná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 21 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.04.2019, před 7 měsíci

Marcela Schneiderová

Znění stížnosti

Dne 4.8 2018 si zakoupil syn kopačky zn. Nike Superfly 6 Academy v hodnotě 2599,-Kč, Dne 12.4.2019 je byl reklamovat, jelikož mu při zápase praskla podrážka, bohužel reklamace nebyla uznána z důvodů jeho opotřebení, nesprávného používání atd. Ty kopačky odehrály tak 5x zápas, jelikož se v zimě nehraje, tak ty kopačky jsou vydržely 7 měsíců a reklamace zamítnutá??? Nemáte snad na vrácení dostatek financí, zamyslete se nad sebou, nejsem první a ani poslední si myslím....


Požadované řešení

Opakovaná reklamace


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.4.2019 11:54, před 7 měsíci

Uplynulo-li od převzetí zboží více než 6 měsíců, musela v by případě soudního sporu spotřebitelka prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitelka se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nebude-li prodávající na výzvy spotřebitele reagovat, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.7.2019 14:54, před 4 měsíci

Společnost nás kontaktovala s žádostí dodatečně se ke stížností vyjádřit. Stížnost proto byla znovu otevřena, takže má společnost prostor pro připojení komentáře.

Reakce společnosti

Publikováno
4.9.2019 14:24, před 3 měsíci

Dobrý den paní Schneiderová,

abychom mohli posoudit Vaši stížnost a prověřit vyřízení předmětné reklamace, potřebujeme od vás znát podrobnější informace. Prosím, sdělte nám na e-mail eshop@intersport.cz, v jaké prodejně jste zboží reklamovala a číslo reklamace.

Děkujeme

Intersport ČR, Zákaznický servis

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.10.2019 10:11, před měsícem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.11.2019 12:54, před 15 dny

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.