Společnost


Hoteluju CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:38
Z toho za letošní rok:38
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#32082Neplatný voucher do Maďarska

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.04.2019, před 2 měsíci

Tony Duong

Znění stížnosti

Dobrý den, na stránkách Pepa.cz jsem zakoupil voucher na 4 noci v Maďarsku, vše bylo v pořádku, dokud mi týden před ubytováním nenapsali, že rozvazujou spolupráci s Pepou.cz a to z důvodu nevyplácení peněz za vouchery.

Na kontaktní linku se snažím marně dovolat již několik dní a na facebookové stránce taky nereagují i přesto, že tam aktivně přidávají příspěvky.

Jelikož ten voucher byl za více než 5000,- tak to chci nějak vyřešit a tak se obracím na vás, zda mi nemůžete nějak pomoct?

Děkuji moc


Produkt

Voucher na 4 denní wellness pobyt pro 2 osoby


Požadované řešení

Přál bych si, aby mi byly vráceny peníze za neplatný voucher.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.4.2019 12:46, před 2 měsíci

Odpovědnost slevového portálu Pepa.cz se váže zásadně ke správnému vystavení voucheru, případně garanci jeho použitelnosti. Portál může vystupovat buď jako pouhý zprostředkovatel uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a obchodníkem, nebo se jako vystavitel poukázky i zaručovat za to, že voucher bude možné uplatnit. Proto je důležité věnovat pozornost obchodním podmínkám, kde se můžete dočíst více o tom, do jaké pozice se daný portál staví.

V případě platební neschopnosti slevového portálu je pro spotřebitele příznivější, pokud portál vystupuje výhradně jako zprostředkovatel. Od chvíle, kdy spotřebitel voucher obdrží, může totiž trvat na dodání zboží či poskytnutí přislíbené služby, protože uzavřenou smlouvou je vázán přímo samotný obchodník poskytující službu. Hůře jsou na tom ti, jimž slevový portál vystavuje poukázky. Smlouva mezi spotřebitelem a obchodníkem nabízejícím konkrétní zboží či služby pak vzniká až ve chvíli, kdy spotřebitel voucher uplatní a obchodník jej přijme. Do té doby neexistuje mezi spotřebitelem a obchodníkem přímý právní vztah, a vrácení marně vynaložených peněz tak může spotřebitel požadovat pouze po slevovém portálu.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.5.2019 08:45, před měsícem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.