Společnost


iNetMedia s.r.o.

Počet nahlášených stížností:37
Z toho za letošní rok:35
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#32090Zaplacené nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.04.2019, před 2 měsíci

Markéta Humplíková

Znění stížnosti

číslo faktury 1807068001, faktura zaplacená 12/2018, dodáno jen část zboží, opětovné urgence o odstoupení od smlouvy nebo dodání zbytku zaplaceného zboží, bez reakce. Následovala žádost o vrácení peněz...opět bez reakce.
Zbožomat již neexistuje


Produkt

faktura 1807068001


Požadované řešení

žádám vrácení peněz za nedodané zboží


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.4.2019 17:08, před 2 měsíci

Prodávající je povinen dle § 1832 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.5.2019 21:27, před měsícem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.