Společnost


iNetMedia s.r.o.

Počet nahlášených stížností:31
Z toho za letošní rok:29
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#32090Zaplacené nedodané zboží,

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

6 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.04.2019, před 6 dny

Markéta Humplíková

Znění stížnosti

číslo faktury 1807068001, faktura zaplacená 12/2018, dodáno jen část zboží, opětovné urgence o odstoupení od smlouvy nebo dodání zbytku zaplaceného zboží, bez reakce. Následovala žádost o vrácení peněz...opět bez reakce.
Zbožomat již neexistuje


Produkt

faktura 1807068001


Požadované řešení

žádám vrácení peněz za nedodané zboží


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.4.2019 17:08, před 6 dny

Prodávající je povinen dle § 1832 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.