Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:416
Z toho za letošní rok:20
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#32099Místenka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.04.2019, před 12 měsíci

Martina Járová

Znění stížnosti

Dobrý den, dnes jsem jela z Prahy rychlíkem EX352, který měl odjezd v 15.45. Několik dní předem jsem měla zakoupenou místenku. Bohužel, když vlak dorazil na nástupiště, vagon č. 258, který jsem měla uveden na místence, nebyl přistaven. Nerada sedím v kupé, proto jsem si zakoupila místenku. Po dotazu na průvodčího jsem se dozvěděla, že tam vagon č. 258 vůbec není a máme si jít sednou do posledního vagonu. Samozřejmě tam byly samá kupé. V jednom kupé jsme takhle "postižení" s místenkou seděli čtyři. Jak je možné, že se něco takového stane? A o tom, že jsme dojeli do Plzně zase pozdě a přípoje byli pryč, ani nemluvím.


Produkt

Místenka EX352


Požadované řešení

Byla bych ráda, když si příště zakoupím místenku do určitého vagonu, aby ten vagon byl opravdu přistaven a cestující ho mohli bez problémů najít, místo aby běhali po peronu a hledali někoho kompetentního.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.4.2019 11:05, před 12 měsíci

Pokud nedošlo k provedení přepravy tak, jak bylo sjednáno v přepravní smlouvě, z důvodů na straně dopravce, může spotřebitelka žádat poměrné vrácení jízdného. Případnou stížnost na přepravu cestujících může spotřebitelka podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude spotřebitelka písemně informována zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.5.2019 14:27, před 11 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.