Společnost


STABIL ENERGY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:115
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

78%
22%
Toto skore je založeno na 19 stížnostech.

#32106Nevrácení přeplatku za plyn a elektřinu za rok 2018

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

7 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
16.04.2019, před 3 lety

Jana Jakubcová

Znění stížnosti

Velmi nesolidní firma. Nejprve jsem dva měsíce řešila vyúčtování plynu a elektřiny za rok 2018, po několika e-mailech s paní Vocílkovou jsem konečně vyúčtování obdržela. Pak nastal problém s vrácením přeplatku, u plynu je datum splatnosti 12.4.2019, u elektřiny je datum splatnosti 9.4.2019.
Číslo účtu, na který chci přeplatek vrátit, jsem společnosti zaslala. Na můj dotaz, kdy mi přeplatek firma vrátí, výše zmiňovaná paní neodpověděla a přestala se mnou komunikovat. Pokud mi do 18.4.2019 přeplatek nevrátíte, podám reklamaci a obrátím se na Energetický regulační úřad se stížností. Jistě mě chápete, přeplatek je celkem vysoká částka, protože předtím jste bez mého souhlasu navýšili od listopadu 2018 zálohy a oznámili jste mi to pouze přes sms.
Snažila jsem se Vás několikrát kontaktovat i telefonicky, ale bohužel máte stále obsazeno.
Věřím, že má stížnost bude vyřešena k oboustranné spokojenosti a přeplatek mi vrátíte.
Jana Jakubcová


Produkt

Číslo smlouvy: 23611


Požadované řešení

Vrácení přeplatku na účet do 18.4.2019


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.4.2019 12:13, před 3 lety

Nebyl-li přeplatek z vyúčtování vyplacen včas, měla by spotřebitelka uplatnit reklamaci. V takovém případě je společnost povinna reklamaci vyřídit a písemně informovat spotřebitelku o vyřízení reklamace do 15 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace.

Za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování dodávky plynu náleží spotřebitelce náhrada ve výši 750 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 7 500 Kč a za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování elektřiny ve výši 600 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 24 000 Kč.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, může se spotřebitelka obrátit na Energetický regulační úřad, jenž rozhoduje spory mezi spotřebiteli a obchodníky o splnění povinností ze smluv, jejichž předmětem je dodávka nebo distribuce elektřiny, plynu nebo tepelné energie.

Reakce společnosti

Publikováno
17.4.2019 08:02, před 3 lety

Dobrý den paní Jakubcová,

dle informací ze systému je vidno, že Vám byl přeplatek odeslán 16.4.2019 jak na elektřinu tak na plyn. Co se týká navýšení měsíčních záloha informování prostřednictvím sms, jedná se o běžný postup v této situaci, kdy má klient možnost do určeného data odstoupit, nebo určit snížení záloh. Ve vašem případě ovšem došlo k chybnému vyhodnocení systémem a Vaše zálohy zůstaly na původní výši u plynu u elektřiny došlo ke zvýšení o 120 korun.

Prosím Vás o potvrzení, že jste přeplatky obdržela a následné uzavření stížnosti,

Děkujeme.


Jana Jakubcová

Reakce spotřebitele

Publikováno
17.4.2019 10:08, před 3 lety

Reaguji na e-mail paní Vocílkové, k dnešnímu dni 17.4.2019 na mém účtu není žádná částka ze společnosti Stabil Energy, prozatím jsem žádný přeplatek neobdržela.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.4.2019 10:13, před 3 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat.

Reakce společnosti

Publikováno
23.4.2019 08:57, před 2 lety

Dobrý den paní Jakubcová,
z poznámky v systému vidím, že jste kolegyni informovala, že 18.4 jste Vaše přeplatky měla připsané na účtě.
Doufám, že je vše v pořádku.


Jana Jakubcová

Uzavření stížnosti

Publikováno
23.4.2019 09:17, před 2 lety

Hodnocení:

Komentář: Velmi děkuji za pomoc, stížnost byla během dvou dní vyřešena a přeplatek byl vrácen.
Jana Jakubcová