Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:635
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#32131Špatné informování zaměstnance T-mobile

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

17 hodin 34 minut

Detail stížnosti

Publikováno
16.04.2019, před 5 lety

Denisa Stuchlíková

Znění stížnosti

Dobrý den.
Loňský rok jsem se rozhodla že od firmy Vodafone přejdu k T-mobile i se svým číslem od Vodafone,takže jsem zažádala u T-mobile o přetažení,jelikož Vodafone chtěl zaplatit smluvní pokutu a přetažení mi nechtěli provést dříve jak za 2 měsíce tak jsem čekala, žádost byla od 15. Října 2018 a měla být do 30 prosince 2018 číslo mi ale vypnula společnost Vodafone už začátkem listopadu.
Takže jsem došla téhož měsíce do společnosti T-mobile a zrušila žádost o přetažení čísla, pán mi řekl že je vše zrušeno otočil na mě monitor abych se přesvědčila a řekl že žádost byla zrušena, následný týden jsem na pobočku kde jsem žádala ( Černý most praha 9) šla založit nové číslo vedené pod svým přítelem.
Od té doby jsem u T-mobile a vše bylo v pořádku, pak mi ale v lednu přišla upomínku o pohledavce za staré číslo od Vodafone když jsem s tím šla na pobočku pán mě ujistil že je to evidentně omyl a že pod mým jménem tam žádná pohledávka není A že to nemusím nijak řešit.
Následný měsíc únor 2019 mi přišel další email a zase upomínka nechala jsem to dle slov pána na pobočce být až do března kdy nečekaně prisel ten samý email volala jsem tedy uz i na na knoflíku T-mobile a bylo mi panem Janem Rychtařem znovu potvrzeno že tato pohledávka s telefonem číslem není A že mohu být v klidu že je to omyl. Dnes 16.4.2019 přišel email znovu volala jsem opět na infolinku kde mi bylo řečeno že číslo bylo v lednu přetaženo a nabehlo tam 3500 Kč, má otázka je jak se tohle může a mohlo stát když jsem číslo ještě před vánoci zrušila?! Navíc když jsem dnes dohovorila s paní řekla že určitě musel někdo chybu udělat na pobočce protože bych musela dostat pořizovací simkartu a aktivovat což se nestalo.


Požadované řešení

Žádám o stornovani tohoto omylu, že strany pracovníka T-mobile.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému