Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:635
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#32152Smlouva funkční i po ukončení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 dny 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
17.04.2019, před 5 lety

Jiří Procházka

Znění stížnosti

Začátkem roku 2018 jsem si pořídil iPhone s tarifem L a k němu chytré auto. Původně jsem chtěl jen telefon. Na pobočce byl velmi schopný zaměstnanec, který mi dal slevu na telefon a chytré auto za polovinu. Později jsem zjistil že mi nefunguje volání a internet v zahraničí. V aplikaci t mobilu psali v ČR A EU MÁTE NEOMEZENÉ VOLÁNÍ A 20G. DAT Jenomže služby nefungovaly a tak jsem vypověděl smlouvu. Tehdy bez sankce. 3500 zálohy které jsem složil při podpisu smlouvy, podotknu že to byla záloha na služby, mi nevrátili a požadovali vrácení poskytnuté slevy na telefon. Slevu na telefon jsem tady uhradil is posledním vyúčtování. Po půl roce se ozvala vymáhací společnost mém otci chtěli peníze které jim údajně dlužím já. Na infolince mi sdělili že zálohy které jsem složil při uzavření smlouvy byly stržený a to na faktury které byly po splatnosti a na smluvní pokuty. Drobný detail je ten že tyto smluvní pokuty byly za smlouvu která byla řádně ukončena již v dubnu a když jsem na to Upozornil slíbili mi že to napraví a pošlu složenku přesněji řečeno dobropis který doposud nepřišel.


Produkt

Volání a internet


Požadované řešení

Omluva mému otci od vymáhací společnosti vracení peněz které jsem musel uhradit kvůli chybě společnosti t mobile a vrácení zálohy.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému