Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3209
Z toho za letošní rok:36
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#32163Špatné doručování balíků

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.04.2019, před 5 lety

Margitra Korčáková

Znění stížnosti

Dobrý den,
rozváží nám česká pošta balíky v okolí Velkýho Oseku, okres Kolín a podávám stížnost.S českou poštou jsem měla trpělivost, ale teď už ne, proto podávám stížnost. Jedná se, že mi esemeskou ráno pošlou zprávu, že mi dovezou daný balík a už po několikáté se nestalo, že ani nedají papír do schránky, že tu byli a přitom si udělám čas a čekám na ně celý den.Opět dnes 17.4.2019 měl přijít balík od české pošty a poslali esemesku ráno že douručí mi na adresu balík, tak čekám a opět nic, přitom mám zaplý zvonek a jsem celý dne doma. Večer mi příjde zpráva že uložili balík na poštu a že byli na mé adrese a že mě nezastihli a přitom nedají žádné potvrzení do schránky, přitom jsou povini.
Mám názor jestli Vaši dopravci nezvládají dovážet zásilku na dané adresy, tak dejte pouze nabídku české pošty na poštu a ne balík do ruky, když nesplňujete dané podmínky.Tak se nebudete schledávat s danýmy stížnostmi a mi zákaznici aspoň budem vědět že si máme zajít na poštu. Dále nechápu proč bychom Vám měli platit doplatek za balík do ruky, když nesplňujete dané požadavky. Toto bych řekla svým názorem, že je to i že nesplňujete dané přepravní podmínky a můžeme se i náhle setkat u soudu.

S pozdravem

Korčáková Margita


Požadované řešení

Viz.v textu


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému