Počet nahlášených stížností: | 3209 |
Z toho za letošní rok: | 36 |
Stále v řešení: | 0 |
Dnes tj. 18. 4. mi měl být doručen balík od spol. STARKL. Po 14hod mi byla doručena zpráva, že se balík nepodařil doručit a že je uložen na poště. Poštovní auto jelo okolo nás a vůbec k nám nezajelo. Byla jsem doma se 4mi vnoučaty a hráli jsme si před domem, takže jsme na silnici viděly. Pošta zásadně balíky nedodává!!! Ani se o to nepokouší! Ve zmíněném balíku jsou kytky a keře a když jsem volala na poštu v Loděnici, kde je údajně balík uložen, dostala jsem 2 telefony na obnovu dodání. Jedno tel. číslo neexistuje a druhé je stále obsazené. Pokud mi budou kytky doručeny až v úterý tj. po Velikonocích, budou zaschlé! Pak si je nechte! Vyjadřuji velkou nespokojenost se službami pošty!!!
Katastrofa!!! Už mi nedodali několik balíků - vracím!
Žádám o dodání balíku nejdéle do zítřka, případně do soboty dopoledne. Jinak ho vraťte a STARKLU se omluvte!
|
Tweet |