Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3209
Z toho za letošní rok:36
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#32181Nedoručení balíku - jedná se o kytky a keře!!!

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.04.2019, před 5 lety

Libuše Stehnová

Znění stížnosti

Dnes tj. 18. 4. mi měl být doručen balík od spol. STARKL. Po 14hod mi byla doručena zpráva, že se balík nepodařil doručit a že je uložen na poště. Poštovní auto jelo okolo nás a vůbec k nám nezajelo. Byla jsem doma se 4mi vnoučaty a hráli jsme si před domem, takže jsme na silnici viděly. Pošta zásadně balíky nedodává!!! Ani se o to nepokouší! Ve zmíněném balíku jsou kytky a keře a když jsem volala na poštu v Loděnici, kde je údajně balík uložen, dostala jsem 2 telefony na obnovu dodání. Jedno tel. číslo neexistuje a druhé je stále obsazené. Pokud mi budou kytky doručeny až v úterý tj. po Velikonocích, budou zaschlé! Pak si je nechte! Vyjadřuji velkou nespokojenost se službami pošty!!!


Produkt

Katastrofa!!! Už mi nedodali několik balíků - vracím!


Požadované řešení

Žádám o dodání balíku nejdéle do zítřka, případně do soboty dopoledne. Jinak ho vraťte a STARKLU se omluvte!


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému