Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Pred rokem jsem zakoupila novy rodinny domek. Od sameho pocatku jsou problemy s topnym systemem.Nejdrive jsem na moje naklady zjistila, ze je obraceny smer topneho okruhu.To po mnohonasobne urgenci zhotovitel nechal opravit.Zcela chybel termostat ovladani podlahoveho topeni.Ten jsem si nechala na moje naklady zabudovat. Zhotovitel moje naklady nezpochybnil, slibil ze je uhradi. Dodnes je NEZAPLATIL.Topna soustava propousti vodu (pri podl. topeni je to velky a nakladny problem).kterou je treba dopoustet, aby kotel zustal v provozu.Zhotovitel (p.K.) na moje email. reklamace vubec neodpovida.V radu nekolika tydnu prijde remeslnik, ktery se v soustave"povrta" a prohlasi, ze to neni jeho problem a ze musi prijit, nekdo jiny.Zhotovitel v navaznosti na to a take s prodlevou nekolika tydnu posle jineho remeslnika a situace se opakuje, bez vysledku.Vodu je treba stale dopoustet.Zadny z remeslniku ani pres vyzvu neni ochoten o zasahu napsat zadny zapis a p. K. take neodpovida.Prodlevu realizuji,tak remeslnik urci termin opravy, ja si vezmu volno z prace,ale nikdo neprijde s oduvodnenim, ze resil nekde havarii.Dalsi termin je za 14 dni a takto se to opakuje vetsinou nejmene 2x. Zhotovitel zrejme ceka na marne ubehnuti zar.lhuty.( zbyva do konce zaruky jiz 8 mesicu.)Prosim o raduu, jak mam ostupovat a zda si mohu nechat opravit zavadu, jinym nezavislym dodavatelem.Pak budu mit obavy, ze to p.K. nezaplai, jako termostat.
Dekuji za pomoc.
Dagmar Brymova
nazev kotle je PROTHERM
Co nejdrive opravit, zjistit zavadu. Zrejme nekde unika voda a promaci se dum. Neustale vypinani kotle z duvodu poklesu tlaku, hrozi poniceni kotle.
|
Tweet |