Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2791
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#32270Žádost o navrácení poplatku ve výši 4 788 kč

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.04.2019, před 5 lety

Vera Vránková

Znění stížnosti

Dobrý den,
registrovala jsem se u této seznamovací agentury, přičemž mi bylo nabídnuto různé možnosti platby. Vybrala jsem si jednu platbu za 399 kč v domnění, že platím roční poplatek. Nevšimla jsem si, že je dole malinkatým písmenem napsáno, že za takovouto měsíční cenu se poplatek platí jednorázově za celý rok. Registrovala jsem se 17.3.2019 a tentýž den jsem posílala na zákaznickou linku žádost, že jsem omylem zaplatila špatně registraci a proto žádám o zrušení totoho poplatku. Bylo mi napsáno, že mám poslat výpověd' s vlastnoručním podpisem, což jsem učinila 20.3. 2019. Bohužel jsem teď zpětně zjistila, že si roční poplatek ve výši 4 788 Kč strhli z mého účtu 19.3.2019 a nechtějí mi ho vrátit.
Způsob, jakým mají zinzerováno možnosti plateb včetně malinkatých písmen, jak to vlastně s tou platbou je, považuji za klamání spotřebitele. Nedostatečně mne informovali o ceně a podmínkách jak a kdy mám možnost odsotupit. Navíc jsem posílala výpověď z členství hned 2 dny po mé registraci s žádostí, aby zrušili mé "měsíční" poplatky a oni přijali výpověď s tím, že členství zruší až za rok a strhli si výše uvedenou částku.
Prosím o informaci, jak v tomto případě postupovat. děkuji Věra Vránková


Produkt

Online seznamovací agentura


Požadované řešení

navrácení poplatku ve výši 4 788 kč zpět na můj účet


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému