Počet nahlášených stížností: | 521 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 6 |
V lednu tohoto roku jsme si objednali skleník, ale z důvodu počasí ho rozdělali až před pár dny, což je více než tři měsíce. Bohužel jsme však zjistili, že většina nosných tyčí je na konci poškozená nebo zohýbaná. Pokoušeli jsme se uplatnit reklamaci u nákupce MALL, avšak tam nám sdělili, že na mechanické poškození se záruka nevztahuje. My jsme však s výrobkem až doteď nepohybovali, byl v původním obalu, tudíž je mechanické poškození z naší strany nemožné. Tak nás odkázali na společnost, která skleník vyrábí, kde nám bylo sděleno následující:
Dobrý den,
bohužel tuto reklamaci nemohu přijmout, protože Váš smluvní partner je společnost Mall.
Reklamaci poškození dodaného zboží po třech měsících od dodání bohužel neuznáváme také. Po takové době, bez Vašeho zápisu poškození při převzetí, není průkazné kdy k poškození došlo.
Děkuji za pochopení.
A poté ještě druhý email, kdy jsem žádala o nějaké posouzení výrobku:
Dobrý den,
pokud nás Mall vyzve k posouzení reklamace, odešleme mu naše vyjádření. Nejsem si jistý, jestli už jiné naše oddělení tuto reklamaci u Mall neřešilo.
Vaši připomínku projevu vady do 6měsíců od koupi musíte směrovat také na Vašeho smluvního partnera - Mall. A tento citovaný bod zákona je určen pro skrytou vadu výrobku a ne vnější mechanické poškození.
Naše společnost Vám opravdu nemůže pomoci. Toto je naše definitivní stanovisko.
Děkuji za pochopení.
Skleník, Laniplast Kyklop 3x4 m,
Výměna nosných tyčí za nové, popřípadě odstoupení od smlouvy
|
Tweet |