Společnost


Youuu s.r.o.

Počet nahlášených stížností:203
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#32309Zaplacené a nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.04.2019, před 5 lety

Jana Žílová

Znění stížnosti

Dne 25. 3. 2019 jsem si objednala a bankovním převodem uhradila zboží, 2 podprsenky a celková cena 950,- Kč. Datum dodání zboží byl avizován na 2. 4. 2019, což se nestalo. Přes "podporu" internetového obchodu jsem dodání zboží již několikrát urgovala, několikrát jsem i telefonovala na zákaznickou linku - vždy bez odezvy. Na e-maily nikdo nereaguje, na telefonním čísle je pouze záznamní, kde lze zanechat jenom vzkaz a stejně nikdo na vzkaz nereaguje. Na stránkách obchodu jsem se dočetla, že stěhovali sklad, ale již vše funguje, což ale není pravda, protože vůbec nekomunikují. Pokud by vše fungovalo, měli by snahu vše co nejdříve napravit, což se ale neděje. Takže nemám peníze a ani zboží a ze strany obchodu je to naprostá ignorace zákazníka, nehoráznost a drzost. Jana Žílová


Produkt

Podprsenka Alles Havana, kód DP-PO01043/|LAT/90F, 1 ks, cena 447,-- Kč, podprsena Gaia 066 BS, kód DP-PO02350/WHI/95E, 1 ks, cena 338,-- Kč, číslo objednávky 331721405


Požadované řešení

Vrácení peněz.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému