Společnost


HP TRONIC Zlín spol. s r.o. (dříve DATART INTERNATIONAL,a.s.)

Počet nahlášených stížností:151
Z toho za letošní rok:23
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#3234Reklamace reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.05.2014, před 7 lety

René Lesák

Znění stížnosti

Před koncem vypršení záruky jsem reklamoval NTB a popsal závady.Během opravy vypršela 24 měsíční záruka,ale opravena byla jen část NTB (vyměněn HDD)na který mi dávají záruku,po měsíci se vada opět projevila,ale nechtějí mi uznat reklamaci na reklamaci.
Uvádí ,že ta závada je zřejmě způsobena něčím jiným než HDD.A ted tvrdí že je vlastně NTB po záruce.

Několikrát jsem byl na prodejně a řešil jsem vše s technikem i vedoucím kde jsme se dohodli ale reklamační centrum mi odpovídá dokola,že je to po záruce a opak toho co slíbují na podejně.


Produkt

NTB Acus


Požadované řešení

Chci,aby uznanou reklamaci co byla v záruční době ,100% opravili,nebo vyměnili za nový NTB


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.5.2014 09:37, před 7 lety

V případě, že je uplatněna reklamace, tak se doba, po kterou je výrobek v reklamaci nepočítá do záruční lhůty. Zároveň na opravu byla dle zákona č. 40/1964 Sb. občanského zákoníku záruka 3 měsíce. V případě, že došlo k výměně části výrobku, běží na tuto část výrobku nová záruční lhůta 24 měsíců dle § 627 odst. 3 občanského zákoníku.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.8.2014 13:53, před 6 lety

Společnost DATART INTERNATIONAL,a.s. byla o podaných stížnostech informována, ale nevyužila možnosti reakce. Z tohoto důvodu stížnost uzavíráme.