Společnost


HECHT MOTORS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:39
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#32406Odpuzovač krtku v hodnote 150 kc

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 dny 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.04.2019, před 21 dny

marek hohn

Znění stížnosti

Dobry den v sobotu dne 27.4 2019 jsem koupil na prodejnĕ v Prostějově plašič krtku v hodnotě 150 kč doma jsem zjistil že nevydává žadny zvuk takže jsem ho nechal v nedelu na sluničku aby se to nabylo ale nic v pondeli jsem se rozhodl vyměnit za funkčni neboť to potřebuju mam to do prodejny 30km a casově jsem dost vytižen prijel jsem na prodejnu v 18.00 hod kde byli prodavači kteri mi to nemužou vzit nebot vedouci tam byva do 17 hod když jsem žadal aby mu zavolaly že chci pouze viměnit kus za kus že nebudu jezdit kvuly 150 korunam že to si rovnou mužu znovu koupit tak byla stejne neochota vyřešit a pozdejši školeni prodavaču že je to napsane na vašich strankach že reklamace se vyřizuji do 17.h jsem na prodejne vyrobek ktery jsem chtel vymenit rošlapal zatim a doufam že už nikda ne nesetkam s takovou neochotou a jsem rad za tuhle skušenost nebot jsem premišlel o koupi vodarny a sekaciho traktorku po tehle skušenosti vim že tuhle prodejnu nenavštivym hloupich 150 kc s pozdravem Hohn marek


Požadované řešení

Vyškolit perzonal


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.4.2019 14:40, před 20 dny

Ustanovení § 19 odst. 2 zákona č, 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, říká, že "V provozovně musí být po celou provozní dobu přítomen pracovník pověřený vyřizovat reklamace."

Pokud prodávající odmítá přijmout reklamaci zboží, porušuje zákon o ochraně spotřebitele a dopouští se správního deliktu, za který mu může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Reakce společnosti

Publikováno
2.5.2019 09:40, před 19 dny

Dobrý den, pane Hohne,
velice nás tato záležitost mrzí a chtěl bych se za ni omluvit. Našim cílem je maximální podpora zákazníkům ze strany našich zaměstnanců prodejen. V tomto případě došlo k selhání jednotlivce. Regionální vedoucí prodejn Vás proto kontaktoval, aby celou záležitost napravil a vyřešil.
Děkuji Vám za pochopení.
S pozdravem
Patrik Chrudimský


marek hohn

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.5.2019 08:44, před 18 dny

Regionálni vedoucí mě telefonoval po pár hodinach od napsáni omluvu jsem přijal a mrzi mě že za 150 kc muselo byt takove halo dekuju vám a i vedoucím z firmy hecht s pozdravem M. Hohn

Reakce společnosti

Publikováno
3.5.2019 09:55, před 18 dny

Dobrý den, pane Hohne,

děkuji Vám za pochopení.

Patrik Chrudimský


marek hohn

Uzavření stížnosti

Publikováno
3.5.2019 11:09, před 18 dny

Hodnocení:

Komentář: Dekuju