Společnost


Národní Pokladnice s.r.o.

Počet nahlášených stížností:19
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#32411Nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

12 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.04.2019, před 5 lety

Emilie Hamzíková

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 11.4. 2019 jsme si objednali v e-shopu Národní pokladnice a zaplatili přes PayU " Edvard Beneš na zlaté minci" . Platba byla potvrzena a číslo transakce je C F608 XX1329854761XX (PL) . Dne 18.4. nám doručila Česká pošta balíček od Národní pokladnice na dobírku v hodnotě 4.139,- Kč. Odmítli jsme balíček s doplatkem převzít.
Volali jsme na zákaznickou linku 2x, pokaždé nám bylo sděleno, že platba nedorazila. Poslala jsem 18.4. 2019 emailem reklamaci, další email jsem poslala 23.4. 2019 s údaji o provedené platbě. Znovu jsme volali na zákaznickou linku, kdy jsem paní Benešové sdělila, že na naše mejly nikdo nereaguje, paní, která má na starosti emaily prý měla dovolenou, a paní Benešová přislíbila, že této paní přepošle naši stížnost. Podotýkám, že v posledním mejlu byla kopie o provedené platbě. Dne 26.4. 2019 se ozvala emailem paní Zuzana Zambojová, chtěla poslat kopii o provedené platbě, toto jsem jí opět poslala, a dodnes se nic neděje, nikdo se neozval, mince nedorazila. Nevím jak mám dále tento laxní přístup řešit, proto jsem se obrátila na Vás. S pozdravem Emilie Hamzíková


Produkt

Edvard Beneš na zlaté minci, Au 585/1000, 2 g


Požadované řešení

Chci poslat objednané a řádně zaplacené zboží, snad i nějakou omluvu, ale netrvám na ní.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému