Počet nahlášených stížností: | 635 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den.
stížnost :po několika pokusech o snížení u operátoru že jsem v tížívé situaci platit tolik mi několikrát vyhoveli ale nasledne jsem mela platit zasevíce.opět jsem volala a nabídly mi internet ktery jesm si musela vzit ikdys jej jepotřebuji aby mi jej snižily. na 1436kc i poté jsem měla platit klem 2tisic momentálně je má financní situace krtická manžel je bes práce a já nemam dost financi na vsechno placeni kolem.momentálě je manžel bes telefonu.Takž bych chtěla odstopit od smlovi a přjít jinam co proto mám udělat.
mám dvě čílsa moje manželovo na jeho syna + TMOBILE TV setobox a natonec mi přidaly 10gia kartu z intrneted ktery nepořebuji
chtěla bych odstopit od smlouvi ale nevím jak mame tohle jen krátce as od listopadu 2018.Ipo opakovaném volaní na oeratory mi nebylo vihověno.
|
Tweet |