Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:432
Z toho za letošní rok:55
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#32533Navišovaní taryfu i přes telefonování ns usřednu že nemohu momentálně platit tolik a chci odstoupit od slmovi

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 dny 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.05.2019, před 2 měsíci

Dagmar Zachrlová

Znění stížnosti

Dobry den.
stížnost :po několika pokusech o snížení u operátoru že jsem v tížívé situaci platit tolik mi několikrát vyhoveli ale nasledne jsem mela platit zasevíce.opět jsem volala a nabídly mi internet ktery jesm si musela vzit ikdys jej jepotřebuji aby mi jej snižily. na 1436kc i poté jsem měla platit klem 2tisic momentálně je má financní situace krtická manžel je bes práce a já nemam dost financi na vsechno placeni kolem.momentálě je manžel bes telefonu.Takž bych chtěla odstopit od smlovi a přjít jinam co proto mám udělat.


Produkt

mám dvě čílsa moje manželovo na jeho syna + TMOBILE TV setobox a natonec mi přidaly 10gia kartu z intrneted ktery nepořebuji


Požadované řešení

chtěla bych odstopit od smlouvi ale nevím jak mame tohle jen krátce as od listopadu 2018.Ipo opakovaném volaní na oeratory mi nebylo vihověno.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.5.2019 16:44, před 2 měsíci

Smlouvu je třeba vypovědět. Je však nutné počítat s tím, že pokud byla sjednána smlouva na dobu určitoue může si společnost účtovat poplatek za předčasné ukončení smlouvy ve výši maximálně jedné pětiny součtu měsíčních paušálů zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy. Co se týče peněžité sankce za předčasné ukončení smlouvy, je její výše zákonem omezena pouze ve vztahu ke spotřebiteli.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu či v soudním občanskoprávním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.