Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:432
Z toho za letošní rok:55
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#32536Neopravnene vyuctovani

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
06.05.2019, před 2 měsíci

Vladimir Petrov

Znění stížnosti

Dobry den obracim se na vas se stiznosti ohledne ukonceni smlouvy s vasi spolecnosti ze dne 16.3.2019 kdy jsem smlouvu ukoncil radne na pobocce v Ostrave Nova Karolina v danem terminu ,kde me vas pracovnik neupozornil ,zew budu platit telefonni pristoj .ktery jsem odvas minuly rok dostal a to ve vysi 4000 kc.nemam to ani uvedeno ve vypovedni smlouve!Nekolikrat jsem se ptal zda je vse v poradku ,bylo mi odpovezeno ze ano ze mam vse radne zaplaceno!V dalsim vyuctovani po me chcete 4000 kc.Prosim timto o radne prosetreni ,vina neni na me strane.nejsem si vedom nejakeho pochybeni z me strany Dekuji s pranim hezkeho dne Vladimir Petrov


Produkt

jedna se o tel.Samsung J5


Požadované řešení

Zadam aby byl radne prosetren postup pracovnika na pobocce Nova Karolina v Ostrave,ktery se mnou smlouvu ukoncil a uvedl me v omyl ,ze vsechno mam radne zaplaceno a nedluzim vasi spolecnosti zadny fin.obnos,tutiz muzu smlouvu vcas a bez jakych koliv sankci v klidu vypovedet


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.5.2019 13:36, před 2 měsíci

Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním, je vhodné uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je možné podat nejpozději do dvou měsíců ode dne dodání vyúčtování. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči splnění povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu. V odůvodněných případech na žádost spotřebitele může Český telekomunikační úřad rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek. V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.