Počet nahlášených stížností: | 654 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 0 |
O vánocích 2018 18.12 jsem u frmy Czechcomputer zakoupil
Herní křeslo.To zhruba po 2 měsících začalo nepříjemně při pohybu
vrzat.Po prvé jsem reklamoval 15.3 2019. 2.4 byla reklamace údajně
vyřízena.A že se závada neprojevila.S výsledkem jsem nesouhlasil a
křeslo nepřevzal.Nechal jsem ho reklamovat po 2.Ani po 2 reklamaci
neuznali a navíc mi vrátili křeslo bez ochranných krytů které kryjí šrouby
ve spojích na viditelných místech.Takže bez nich vypadá křeslo velmi
neesteticky což u křesla za 7500kč není žádoucí.Když jsem se ptal kde
jsou kryty tak mne bylo sděleno že prohlédli servisní místo a že je nikde
nenašli.Jestli jsem si je náhodou neztratil sám.Jiné nemají a tím to
považují za vyřešené.Takže mám vrzající křeslo a ještě k tomu bez
krytů!Doporučili se mi obrátit pouze na nějaké sdružení na ochranu
spotřebitele.A tím to považují jako konečné řešení.Mohu poskytnout
videozáznam jak křeslo vrže a foto chybějících krytů.Svědectví.Případně přepis
e-mailové korespondence s obchodním oddělením
Arozzi Verona XL+, černá VERONA-XLPLUS-BLACK kód: 235593 https://www.czc.cz/arozzi-verona-xl-cerna/235593/produkt
Vrácení zboží oproti navrácení peněz.Případně výměna za jiný typ výrobku.
|
Tweet |