Společnost


Historický subjekt, nezadávat nové stížnosti

Počet nahlášených stížností:190
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 59 stížnostech.

#32589Nefunkční modem, neodstranění chyby technikem

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
08.05.2019, před 5 lety

Ondřej Vilímec

Znění stížnosti

Kvůli neustálým výpadkům mi byl dne 6.5. 2019 vyměněn modem za nový, moderní, a to již po třetí!!! Technik pouze naistaloval nový modem a odešel. Neodstranil žádnou vadu signálu a ztrátovost, která výpadky způsobuje. Za dva dny, dne 8.5.2019 začaly výpadky internetu nanovo, a v úplně stejné míře jako před novým modemem. Na lince se tomu telefonist pan Horňák pouze arogantně smál. Ano, setkal jsem se na lince technické podpory s výsměchem, že technik nic neodstranil a musí se tedy naplánovat nová návštěva technika, který závadu trátovosti odstraní. Po chvíli mi telefonista sdělil, že má další špatnou zprávu, a to že technik můj nový modem jeětě nezaregistroval v systému, a protože je svátek, tak nemůže naplánovat novou návštěvu technika na idstranění závady. Neskutečný borled a šlendrián. UPC je příšerná firma plná nechopných, arogantních zaměstnanců, kteří si nedělají svoji práci jak mají a navíc se vám vysmívají do telefonu, když za své peníze nedostávate jejich vinou své služby.


Produkt

Internet UPC


Požadované řešení

Odstranit výpadky internetu které trvají již několik let a nikdo z UPC to neumí napravit!!!


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému