Počet nahlášených stížností: | 190 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Kvůli neustálým výpadkům mi byl dne 6.5. 2019 vyměněn modem za nový, moderní, a to již po třetí!!! Technik pouze naistaloval nový modem a odešel. Neodstranil žádnou vadu signálu a ztrátovost, která výpadky způsobuje. Za dva dny, dne 8.5.2019 začaly výpadky internetu nanovo, a v úplně stejné míře jako před novým modemem. Na lince se tomu telefonist pan Horňák pouze arogantně smál. Ano, setkal jsem se na lince technické podpory s výsměchem, že technik nic neodstranil a musí se tedy naplánovat nová návštěva technika, který závadu trátovosti odstraní. Po chvíli mi telefonista sdělil, že má další špatnou zprávu, a to že technik můj nový modem jeětě nezaregistroval v systému, a protože je svátek, tak nemůže naplánovat novou návštěvu technika na idstranění závady. Neskutečný borled a šlendrián. UPC je příšerná firma plná nechopných, arogantních zaměstnanců, kteří si nedělají svoji práci jak mají a navíc se vám vysmívají do telefonu, když za své peníze nedostávate jejich vinou své služby.
Internet UPC
Odstranit výpadky internetu které trvají již několik let a nikdo z UPC to neumí napravit!!!
|
Tweet |