Společnost


Zboží ze skladu s.r.o.

Počet nahlášených stížností:224
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#32602Nedodané zboží ani nevrácené peníze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.05.2019, před 5 lety

Dagmar Klásková

Znění stížnosti

Dne 21.02.2019 jsem objednal a bankovním převodem zaplatila objednávku v hodnotě 2093 Kč v eshopu www.bytovytextilshop.cz. Po okamžitém zaplacení se však nic neděje. Na mou urgenci dne 4.4.2019 mi bylo e-mailem sděleno toto:
"Dobrý den, doba doručení je až 45 pracovních dnů. Zboží je zasíláno letecky k Vám domů přímo od výrobce (Čína, Taiwan). Dopravu neplatíte, protože je dotována. Překupníky neplatíte, právě proto máme takhle nízkou cenu. Měli jsme případy, že to bylo i za 5 dnů, ale není to jistota. Záleží na celnici.
S přáním hezkého dne Podpora zákazníků
objednavkyzb@seznam.cz
Tel.: 373 547 690"

Od té doby se nic neděje. Na kontaktní Email na stránkách prodejce nikdo nereagoval, e-maily se vrací zpět jako nedoručitelné z důvodů přeplněné schránky. Totéž na telefonním čísle.


Produkt

5x potah na židli, 2x potahy na polštář, 1x dětský budík, 1x podtácek - celkem 2093 Kč


Požadované řešení

Vrácení peněz za nedodané zboží.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému