Počet nahlášených stížností: | 224 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 21.02.2019 jsem objednal a bankovním převodem zaplatila objednávku v hodnotě 2093 Kč v eshopu www.bytovytextilshop.cz. Po okamžitém zaplacení se však nic neděje. Na mou urgenci dne 4.4.2019 mi bylo e-mailem sděleno toto:
"Dobrý den, doba doručení je až 45 pracovních dnů. Zboží je zasíláno letecky k Vám domů přímo od výrobce (Čína, Taiwan). Dopravu neplatíte, protože je dotována. Překupníky neplatíte, právě proto máme takhle nízkou cenu. Měli jsme případy, že to bylo i za 5 dnů, ale není to jistota. Záleží na celnici.
S přáním hezkého dne Podpora zákazníků
objednavkyzb@seznam.cz
Tel.: 373 547 690"
Od té doby se nic neděje. Na kontaktní Email na stránkách prodejce nikdo nereagoval, e-maily se vrací zpět jako nedoručitelné z důvodů přeplněné schránky. Totéž na telefonním čísle.
5x potah na židli, 2x potahy na polštář, 1x dětský budík, 1x podtácek - celkem 2093 Kč
Vrácení peněz za nedodané zboží.
|
Tweet |