Společnost


Rybízák s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#32645Eshop nekomunikuje a neodesílà zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 4 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.05.2019, před 5 lety

Lukáš Plavec

Znění stížnosti

Dobrý den,

Prosím o pomoc s odstoupením od smlouvy se společností Rybizak.cz vlastněné panem P. Č. se sídlem Sládkova 372/8,
702 00 Ostrava. Jedná se v mém případě o předplatné, kdy posílají za 500Kč měsíčně balík s ovocným vínem a nealkoholickými nápoji. První balík v ramci předplatného odeslali asi o týden později až po mém připomenutí. To jsem dál neřešil, chyba se může stát komukoliv. Druhý balík však nebyl problém odeslat druhý den po automatickém strhnutí platby, super. Teď však čekám od 19.4.2019, kdy se strhla automaticky další platba za předplatné. Eshop vůbec nekomunikuje, přibývají další nespokojení zákazníci, se kterými nikdo z eshopu nekomunikuje. Jelikož na email neodepisují, nezvedají telefony, na facebooku taky nereagují, tak to začíná být velmi podezřelé. Chci poslat oficiálně výpověď smlouvy a žádost o vrácení peněz za neodeslanou objednávku, jenže na svých stránkách nemají uvedenou ani datovou schránku, do které by měla směřovat oficiální komunikace použitelná pro případné duraznější řešení sporu.

Prosím touto cestou o radu jak dál postupovat, případně o pomoc s řešením.


Produkt

Předplatné, ovocná vina a přírodní produkty


Požadované řešení

Okamžité odeslání objednaného zboží, omluva a zlepšení komunikace se všemi zákazníky, případně vrácení peněz za nedodané zboží


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému