Společnost


Interdate S.A.

Počet nahlášených stížností:682
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

82%
18%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#32729Neoprávněná platba

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.05.2019, před 5 lety

Martin Hauser

Znění stížnosti

Dobrý den,
v době "zkušebního provozu" jsem podal výpověď e-mailem (pokud byl účet zřízen elektronicky, musí být možné jej elektronicky zrušit). Nejdříve následovalo odvolání na formulář s postupem, který navedl na další platbu. Chcete zrušit účet a c-date odpoví, že ho nemůže zrušit, protože jste VIP a musíte zrušit VIP. Problém je v tom, že VIP nelze zrušit, vždy jsem přesměrován na stránku pro další platbu (evidentně účelové a plošné získávání času). Nicméně nakonec mi c-date poslalo e-mail s potvrzením přijetí výpovědi k datu 12.3.2019. Tímto to ovšem neskončilo, dne 29.3.2019 došlo na mém účtu k odečtení platby 2.394,-Kč, což je 17 dní po potvrzení přijetí mé výpovědi (moje výpověď byla podána 14.2.2019, kdy mi bylo na tuto výpověď odpovězeno 14.2.2019, abych vyplnil neexistující formulář. Pak tedy byla fakticky platba odečtena z účtu 43 dní po podání výpovědi), což je v rozporu s VOP, kde je uvedeno, že platba může být provedena maximálně 14 dní po podání výpovědi. Veškerou e-mailovou komunikaci mám uloženou a zálohovanou. Odpovědi společnosti jsou irelevantní a účelové. Myslím, že je na čase takovéto jednání zastavit hromadnou žalobou.


Produkt

já ani nevím, co služba nabízí, pro mě absolutně nic


Požadované řešení

Platbu jsem reklamoval a stále očekávám vyjádření. Lhůta 30 dní vyprší za 48 hodin (v dnešním e-mailu mi společnost nabízí 1.197,- Kč s čímž nesouhlasím - cituji: naše jediná a poslední nabídka), takže očekávám, že celá záležitost bude řešena soudní cestou.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému