Společnost


ONLINE STORE SP. Z o.o.

Počet nahlášených stížností:70
Z toho za letošní rok:50
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#32745MuscleUp

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

5 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.05.2019, před 6 dny

Martin Buk

Znění stížnosti

Objednal jsem si váš produkt MuscleUp na 3 měsíce tudíž tři balení ale bohužel dorazilo pouze jedno balení, 

nemám ani fakturu, v balíčku nepřišla a v emailu taky ne. Rád bych to vyřešil telefonicky.

Věřím že to je jen nedorozumění a chybějící produkt dodáte.

V příloze zasílám fotografie krabice a obsahu. Jistě mi dáte za pravdu že do této krabičky by se tři balení nevešly.


Požadované řešení

Dodání zbylé objednávky.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.5.2019 20:10, před 5 dny

Pokud zboží nebylo dodáno v odpovídajícím množství, může spotřebitel uplatnit u prodávajícího práva z vadného plnění. Spotřebitel má v tomto případě nárok na dodání chybějící věci. Není-li možné chybějící věc dodat, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící v Polsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.