Společnost


Mazda Motor Logistics Europe NV, organizační složka

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#3275Mazda 3 - nezájem o řešení výrobní vady

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 26 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
26.05.2014, před 5 lety

Jiří Petráň

Znění stížnosti

Dne 3.2.2014 jsem uvízl s nepojízdným autem u obce Průhonice.
Mazda 3-5HB RZ: 5A87648 VIN:JMZBK14J261327859. V Mazda servisu
Autopalace Spořilov byla zjištěna vadná spojka - cena 21.000,-Kč.
Protože stav km při této opravě byl pouze 38560km a dle technika servisu šlo o výrobí závadu (vadný spojkový kotouč)požádal jsem
e-mailem a telefonicky o součinnost (prohlídku auta).Dočkal jsem se pouze e-mailu o tom, že jde o staré auto...Následná stížnost na postup při řešení výrobní vady zaslaná zastoupení Mazda P4 Chodov obhajuje názor o starém autě,že vůz již není v záruce,že není auta bezporuchového a beznákladového atd.Na otázky týkající se stanovení předražené zakázky (21.000,-7969,-Kč)absolutního nezájmu o prohlídku technikem zastoupení Mazda přes žádost zákazníka,otázky na řešení výrobních závad, nevstřícnost pracovníků (jde přeci o starý vůz)!!!jsem se odpověďi nedočkal...Také dopis ze dne 9.4.14 informující společnost o tom, že materiál vadné spojky předám k posouzení soudnímu znalci s následnou žalobou nikdo neodpověděl.
Přitom společnost Mazda slibovala u přístupu k zákazníkům a servisu nadstandartní služby...
A skutečnost? Zásadní poškození auta v záruční prohlídce a nezájem o řešení výrobní závady!!


Produkt

Mazda 3 5HB km38500 RZ:5A87648 VIN: JMZBK14J261327859 oprava spojky s výroní vadou


Požadované řešení

Řešení výrobní vady spojky k tíži zákazníka považuji od Mazdy za nesprávné.Požaduji vrácení částky 7 969,-Kč.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.7.2014 10:36, před 5 lety

Zákon stanoví, že práva z odpovědnosti za vady zaniknou, nebyla-li uplatněna v záruční době. Záleží tedy na skutečnosti, zda byla závada skutečně uplatněna v záruční lhůtě.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.10.2014 13:20, před 5 lety

Společnost Mazda Motor Logistics Europe NV, organizační složka byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.


Jiří Petráň

Uzavření stížnosti

Publikováno
22.10.2014 13:20, před 5 lety

Hodnocení: