Společnost


CCC Czech, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:218
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

33%
67%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#32820Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.05.2019, před 5 lety

Eva Dankova

Znění stížnosti

Dne 4.10.2018 jsem si prodejně CCC obuv zakoupila kožené polobotky zn. Lasocki, označené jako "vycházková obuv". Vzhledem ke klimatickým podmínkám jsem je začala nosit až v březnu 2019. Po cca 3 týdnech nošení se i na patách udělaly puchýře a já si všimla, že vnitřní stélka na zadní svislé části u paty je úplně prodřená a sežmolkovaná. Do té míry, že nošení botů je bolestivé a tedy nemožné. Vady jsem si všimla až v tak závažném stádiu, protože "nové boty vždy trochu tlačí a hlavně - nic podobného se mi s žádnými jinými botami nestalo.
Dne 29.3.2019 jsem podala reklamaci, kdy prodavačka uznala, že boty vapadjí jako nové, že nejsou vůbec ošlapané atd. Reklamaci prodejce vyřídil ve stanovené lhůtě a při vyzvednutí dne 17.5.2019 jsem se z protokolu o neoprávněné reklamaci dověděla:
"Po přezkoumání obuvi odborníkem nebyla zjištěna žádná materiálová ani výrobní vada. Materiál podšívky uvnitř paty je odřený a vytržený. Reklamovaná obuv nese známky mechanického poškození způsobeného nesprávným nazouváním či vyzouváním např. bez obuvnické lžíce. Je zákonnou povinností spotřebitele sledovat stav obuvi a příp. reklamaci uplatnit bez zbytečného odkladu, což v tomto případě nebylo dodrženo."
Vzhledem k tomu, že boty byly používány šetrně a doslova po dobu jen pár týdnů, mám zato, že výrobce použil natolik nekvalitní materiál vnitřní stélky, že obuv nemohla mít delší životnost. Proto nesouhlasím s tvrzením, že jsem vadu způsobila nesprávným používáním.


Produkt

Vycházková obuv Lasocki, kód 2220864510042


Požadované řešení

Myslela jsem, že kupuji kvalitní kožené boty nejvyšší řady prodejce, očekávanou kvalitu však nesplnily. V aktuálním stavu nejsou boty nositelné. Proto žádám vyřešení reklamace formou vrácení hotovosti za reklamované nekvalitní zboží.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému