Počet nahlášených stížností: | 218 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 4.10.2018 jsem si prodejně CCC obuv zakoupila kožené polobotky zn. Lasocki, označené jako "vycházková obuv". Vzhledem ke klimatickým podmínkám jsem je začala nosit až v březnu 2019. Po cca 3 týdnech nošení se i na patách udělaly puchýře a já si všimla, že vnitřní stélka na zadní svislé části u paty je úplně prodřená a sežmolkovaná. Do té míry, že nošení botů je bolestivé a tedy nemožné. Vady jsem si všimla až v tak závažném stádiu, protože "nové boty vždy trochu tlačí a hlavně - nic podobného se mi s žádnými jinými botami nestalo.
Dne 29.3.2019 jsem podala reklamaci, kdy prodavačka uznala, že boty vapadjí jako nové, že nejsou vůbec ošlapané atd. Reklamaci prodejce vyřídil ve stanovené lhůtě a při vyzvednutí dne 17.5.2019 jsem se z protokolu o neoprávněné reklamaci dověděla:
"Po přezkoumání obuvi odborníkem nebyla zjištěna žádná materiálová ani výrobní vada. Materiál podšívky uvnitř paty je odřený a vytržený. Reklamovaná obuv nese známky mechanického poškození způsobeného nesprávným nazouváním či vyzouváním např. bez obuvnické lžíce. Je zákonnou povinností spotřebitele sledovat stav obuvi a příp. reklamaci uplatnit bez zbytečného odkladu, což v tomto případě nebylo dodrženo."
Vzhledem k tomu, že boty byly používány šetrně a doslova po dobu jen pár týdnů, mám zato, že výrobce použil natolik nekvalitní materiál vnitřní stélky, že obuv nemohla mít delší životnost. Proto nesouhlasím s tvrzením, že jsem vadu způsobila nesprávným používáním.
Vycházková obuv Lasocki, kód 2220864510042
Myslela jsem, že kupuji kvalitní kožené boty nejvyšší řady prodejce, očekávanou kvalitu však nesplnily. V aktuálním stavu nejsou boty nositelné. Proto žádám vyřešení reklamace formou vrácení hotovosti za reklamované nekvalitní zboží.
|
Tweet |