Počet nahlášených stížností: | 228 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
v lednu letošního roku jsem si koupila v prodejně Datart ve Velkém Meziříčí telefon Samsung. Již ale po dvou měsících mi přestal fungovat nabíjecí kabel. Po měsíci mi bylo oznámeno, že na reklamaci musím poslat i mobilní telefon, aby reklamace mohla být dále řešena. S tím jsem samozřejmě nesouhlasila a reklamaci si odmítla převzít. Dostala jsem kontakt na servis, který Datart využívá - samsung@vspdata.cz, na tento servis jsem zaslala již dva e-maily, ale do dnešního dne mi nikdo neodpověděl. Mobilní telefon nabíjím jiným kabelem, takže si nemyslím, že bych musela posílat celý telefon na reklamaci.
Nikdo mě nekontaktoval, neměl zájem se mnou nějak reklamaci dále řešit, jediná rada, kterou jsem na prodejně dostala byla, že si mám koupit nový kabel nebo telefon po dobu vyřízení reklamace.
Samsung A6, Reklamace
Přála bych si dostat nový nabíjecí kabel. Mám ještě záruku na mobilní telefon, kterou jsem si prodlužovala a nechci posílat telefon pro vyžízení mé reklamace.
|
Tweet |