Společnost


Ateli, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:273
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

77%
23%
Toto skore je založeno na 53 stížnostech.

#32834Nedodání zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
19.05.2019, před 3 měsíci

Hana Hartmannová

Znění stížnosti

Dne 15.4.19 jsem zaplatila 350,-Kč VS 101865931.I když jsem nedodání zboží urgovala,žádné odpovědi jsem se do dnešního dne nedočkala.


Produkt

2ks podprsenek


Požadované řešení

Dodat objednané zboží,nebo vrátit peníze.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.5.2019 08:20, před 3 měsíci

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitelka může žádat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Reakce společnosti

Publikováno
20.5.2019 14:13, před 3 měsíci

Dobrý den,

ve Vaší objednávce č. 101865931 je zboží, které je skladem u dodavatele a jeho obvyklá doba dodání trvá 10-40 (nejpozději 60) kalendářních dnů ode dne odeslání, protože jsou zásilky odesílány přímo ze zahraničí.
Vaše objednávka byla expedována dne 19.4.2019.

Pokud máte k objednávce další dotaz, kontaktujte prosím náš zákaznický servis. Kontaktovat nás můžete zde: https://postovnezdarma.cz/helpdesk/ nebo na telefonním čísle +420 374 445 974. Zavolat nám můžete po-pá mezi 9-16 hod.

Hezký den přeje
Kateřina L.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz


Hana Hartmannová

Uzavření stížnosti

Publikováno
22.5.2019 21:02, před 3 měsíci

Hodnocení:

Komentář: Zboží jsem obdržela,ale velikost nesouhlasí budu vracet.Díky za pomoc.
Zdravím Hartmannová