Společnost


FlixBus CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:102
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#32923Autosedacka a řešení arogantní pracovnice na zákaznické lince

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 7 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
23.05.2019, před 4 lety

Eva uhrova

Znění stížnosti

S dcerou, které je dva a půl roku jsem cestovala do zahraničí, Francie. Jely jsme na 3 dny, pouze na výlet. Cesta tam, se společností Eurolines proběhla zcela v pořádku a bez problémů, ptala jsem se na cestování s dítětem a bylo mi řečeno, že eurolines má nějakou možnost upravit pásy tak, aby byly vhodné pro dítě, je to určeno sice pro děti od tří let, cestování s dítětem pod tři je na moji zodpovědnost, že není žádná povinnost mít něco dalšího. Takže do Francie jsme se dostaly zcela v pohodě. pro cestu zpět jsem zvolila společnost Flixbus a mohu říct, že vzhledem zejmena k jednání vaší pracovnice naposledy. Před cestou, to už jsme byly v miste (lístek jsem kupovala při cestě tam v Praze a vyhovoval mi čas odjezdu) a datum narození mimochodem v lístku je uvedeno, jsem volala na zákaznickou linku, zda může flix bus pro dceru sezení upravit, nebo to není třeba. Vaše pracovnice (hovor jistě zaznamenán) mi absolutně arogantně sdělila, že bez sedačky dítě neprepravi a že pokud nebudeme mít sedačku, nepojede... nepomohlo vysvětlení, že jsme v místě, že už to nemám jak řešit, že jsme nějak dojely tam... bež jakékoliv ochoty pomocí opakovala dvě slova a absolutní nezájem korunoval tím, že lístek mohu stornovat. Vzhledem k tomu, že jsem nechtěla o půlnoci s malým dítětem řešit tento problém, jsme půl dne strávily sháněním autosedačky, kterou již dále nevyužijeme, stalo mě to další náklady k cestě, a další nepříjemnosti. Po vyhledání informací u Besip zjišťuji, že nic z toho nebylo nutné, skutečně dítě do tří let cestuje na moji zodpovědnost (což jsem te dáme na lince navrhovala, že třeba podepíší a nezajímalo ji to) a sedačka do auta, kterou jsme koupily a dcera v ní stejně nejela (chtěla bych vidět jak) je pro autobus absolutně nevhodná.


Produkt

bus 109 z Paříže 22.5.


Požadované řešení

Ráda bych znala vás názor na tuto situaci a vrácení ceny za autosedačku.. táto byla 34,90 euro, nevím zda dohledat doklad, který jsem možná ve vzteku vyhodila, ale přesto je tato cena více než pravděpodobná, kompenzaci za zkažený pulden už ani nepozaduji


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.5.2019 17:20, před 4 lety

Součástí uzavřené přepravní smlouvy jsou i Všeobecné přepravní podmínky, které jsou pro smluvní strany závazné. Povinnost přepravovat dítě v autosedačce je zakotvena v bodu 11.1 přepravních podmínek (https://www.flixbus.cz/vpp): "Děti ve věku od 0 do 3 let mohou být přepravovány pouze ve vhodných dětských sedačkách, které musí být během jízdy zajištěny dvoubodovým bezpečnostním pásem, což jsou povinny zajistit dospělé osoby tyto děti doprovázející."

Vzhledem k tomu, že přepravní podmínky jsou platnou součástí smlouvy o přepravě, musí být dodržovány jak přepravcem, tak i spotřebitelkou. Z výše uvedených důvodů dovozujeme, že požadavek společnosti na přepravu dítěte v sedačce je oprávněný.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.6.2019 08:52, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.