Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:818
Z toho za letošní rok:5
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#32926SMS o vyplateni dlhu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.05.2019, před 3 lety

Veronika Lutasova

Znění stížnosti

Dobry den, nakolko mojej mame volalo nejake zajhranicne cislo v noci asi pred mesiacom, len dvihla a hned zlozila. Odvtedy ju obtazuju stale sms aby vyplatila nejaky dlh 777,-. Pricom nijaka zasielka neprisla na jej adresu na Svk. (Ceske cislo sme jej kupili aby mala na Svk pre info vase). Cislo dlhu 229 061.


Požadované řešení

Poprosim o vysvetlenie, ked neprisla ziadna zasielka, ziadna zmluva a este k tomu ma platit dlh? Dakujem vopred za odpoved


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.5.2019 11:57, před 3 lety

Pokud společnost žádá zaplacení údajného dluhu, musí prokázat, že k tomu má právní důvod. Spotřebiteli doporučujeme, aby společnost vyzval, aby mu doložila uzavření smlouvy, a aby dále prokázala, že zboží kupujícímu skutečně doručila. Pokud společnost zboží nedodala nebo pokud dokonce nebyla kupní smlouva uzavřena, není společnost oprávněna žádat zaplacení údajného dluhu.

Stěžovatel by měl dále písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž odejme spotřebitel společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2019 14:38, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.